Circuitje afhuren

Maar tis inderdaad een leuke baan en de grindbakken zijn groot zat O-)

En de plaatselijke Honda dealer heeft bakkken vol met tweedehands rem/koppelings hendels enz van de meeste grote merken. Kreeg ze zelfs gratis :} mee toen ik zei dat ik op Croix een schuiver had gemaakt.
 
In Croix is er wel altijd stroom!(eurostekker)gratis.
Het grote voordeel in Croix vind ik dat mensen met een gezin er een uitstap van kunnen maken.Als toeschouwer kan men op bepaalde plaatsen bijna het hele circuit bekijken wat erg leuk is.Enig min kantje vind ik de eerste linkse achter het brugetje waar er wel al erg veel op hun bek beland zijn (high sider).
Normaal kan men die volgas nemen,maar soms dus niet.....
 
[croix is ook erg leukheb ik gehoord, vorig jaar zijn er wat bekenden van me een weekend geweest, en die vonden het erg leuk, dit jaar gaan ze weer op 21, 22 en 23 maart
[/quote]

hoe weten die nu de datums al :9
 
Zelf ben ik vier dagen op Folembray geweest en heb me daar goed geamuseerd.
Wat zijn de ervaringen met Folembray? Is het met z'n 2 kilometer niet een baanm waar je snel op uitgekeken bent?
 
Folembray,kan je niet vergelijken met Croix.
Croix is veel technischer en dus veel leuker.
In Folembray doen ze nu ook geluidsmetingen en zoals jullie
wel weten geeft dit soms problemen ;(
 
Wat zijn de ervaringen met Folembray? Is het met z'n 2 kilometer niet een baanm waar je snel op uitgekeken bent?

Ik heb me er prima vermaakt maar ik ben nooit op Croix geweest en kan het dus niet vergelijken. Toen ik in april 2003 de laatste keer was, begonnen ze daar helaas ook al met geluidsmetingen. (nieuwe dorpsbewoners die klaagden |( )Gelukkig had ik mijn origenele uitlaat meegenomen maar het merendeel van de aanwezige Duc's niet ;( . Dat was direct de laastse keer dat de origaniserende Duc dealer naar Folembray ging :)
 
Folembray,kan je niet vergelijken met Croix.
Croix is veel technischer en dus veel leuker.
In Folembray doen ze nu ook geluidsmetingen en zoals jullie
wel weten geeft dit soms problemen ;(

What the f*ck? Folembray NIET technisch? Daar zit alles in wat je nodig heb maatje B|

Probeer maar eens onder 1 minuut te komen op Folembray, er zijn er die het doen in iets meer dan 52 seconden O-)

Niet ik in ieder geval :X

En geluidsmeting? Van de twee keer dit jaar dat IK er was, geen meting gezien. Ik was wel voorbereid op het ergste na de verhalen van anderen :+ maar had net zo goed met de dubbele Akra kunnen raggen daar 8-)

Folembray roels (na Spa en Assen).
 
What the f*ck? Folembray NIET technisch? Daar zit alles in wat je nodig heb maatje B|

Probeer maar eens onder 1 minuut te komen op Folembray, er zijn er die het doen in iets meer dan 52 seconden O-)

Niet ik in ieder geval :X

En geluidsmeting? Van de twee keer dit jaar dat IK er was, geen meting gezien. Ik was wel voorbereid op het ergste na de verhalen van anderen :+ maar had net zo goed met de dubbele Akra kunnen raggen daar 8-)

Folembray roels (na Spa en Assen).
Kijk, hier wordt ik vrolijk van :)
 
Ik rijd op Folembray 59 sec.
6x gereden, 3x gecrasht :( .

Volgend jaar misschien nog 1 keertje ;)
De nieuwe data Folembray zijn: 2005
- maandag 9 mei
- maandag 4 juli

www.powerslide.nl
info@powerslide.nl
 
Laatst bewerkt:
Kijk, ik reed 1:00 vorig jaar op mijn SRAD. Ik ga dit jaar ook wel een keer, ik denk op 4 juli ;)
Dan ben ik jouw introducée :)

Prijs voor de introducée(s): 47,- Euro per persoon per circuitdag.

Dit is inclusief:

- een overnachting (voorafgaand aan de circuitdag).

-Diner en ontbijt in het landhuis.

- lunch, koffie en thee op de circuitdag









Die 175 vindt ik weer erg veel gezien dat kleine beetje wat je erbij krijgt. 100euro voor een overnachting en een lunch
 
Dan ben ik jouw introducée :)

Prijs voor de introducée(s): 47,- Euro per persoon per circuitdag.

Dit is inclusief:

- een overnachting (voorafgaand aan de circuitdag).

-Diner en ontbijt in het landhuis.

- lunch, koffie en thee op de circuitdag









Die 175 vindt ik weer erg veel gezien dat kleine beetje wat je erbij krijgt. 100euro voor een overnachting en een lunch

Een introducée rijdt niet.... Maar je mag natuurlijk mijn motor vasthouden, eventueel met een waaier in de paddock staan, etc... :)

B.t.w. er zit ook een BBQ bij voor die €100, het valt dus allemaal wel mee. Ik heb het er goed naar mijn zin gehad vorig jaar. 's Middags aankomen, beetje ouwehoeren, drinken en BBQ-en. Overnachting, ontbijt en briefing, reis naar het circuit en vervolgens de hele dag net zoveel rijden als je zelf wilt.
 
Das handel, ga k liever met trackdays mee, kan k er dik 2 dagen van rijden. Die bbq kunnen we er dan zelf ook nog voor regelen.
Voor 175,-- euro rij je een dag op Assen!!!
 
Das handel, ga k liever met trackdays mee, kan k er dik 2 dagen van rijden. Die bbq kunnen we er dan zelf ook nog voor regelen.
Voor 175,-- euro rij je een dag op Assen!!!
:?

Voor 175 heb je een bbq/ontbijt/lunch, overnachting in een landhuis, warme douche en kan je een hele dag rijden. Er zijn geen groepen en vaste sesies tijdens vrijrijden.

Maar ja, voor 75 euro ga ik echt niet naar Folembray , (verweg 380 km ). Dan rijd ik liever op Zolder :) voor 115 euro!
 
Laatst bewerkt:
:?

Voor 175 heb je een bbq/ontbijt/lunch, overnachting in een landhuis, warme douche en kan je een hele dag rijden. Er zijn geen groepen en vaste sesies tijdens vrijrijden.

Maar ja, voor 75 euro ga ik echt niet naar Folembray , (verweg 380 km ). Dan rijd ik liever op Zolder :) voor 115 euro!
Dat is ook weer zo! Zolder is echt wel een gaaf baante. Zit alles in. Alleen dat geluid :( Zie je ook gelijk je vooruitgang/achteruitgangg ;) tov andere jaren en dat is ook leuk. Hopelijk wordt het op een paar plekken een beetje aangepast voor nog mee veilig circuitplezier :)
 
Ik ga 8 augustus naar Folembray en hoop dat ik t kan combineren met Croix en anders n daje Carole.

Wie nog meer??
 
Ik ga 8 augustus naar Folembray en hoop dat ik t kan combineren met Croix en anders n daje Carole.

Wie nog meer??
Mooi in de bouwvak waarschijnlijk....moet het nog ff nakijken. Maar ik schrijf op het laatste moment in want dan weet ik meer. 2005 is trouwens nog 1 zwarte vlek voor mij.
 
Mooi in de bouwvak waarschijnlijk....moet het nog ff nakijken. Maar ik schrijf op het laatste moment in want dan weet ik meer. 2005 is trouwens nog 1 zwarte vlek voor mij.

Nog geen keus gemaakt ? Kom anders donderdag naar de vergadering, wellicht hoor je meer.
 
Ik ga 8 augustus naar Folembray en hoop dat ik t kan combineren met Croix en anders n daje Carole.

Wie nog meer??

hmmm... ik zat net te denken dat ik één dagje Folembray wel wat weinig vond voor de afstand ie je moet rijden. Combineren met een ander circuit is misschien wel een leuk idee of de verhouding openbare weg km's / circuit km's wat gunstiger uit te laten vallen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan