circuitje Van der Valk Hengelo

Arthur

Die hard MF'er
24 jul 2001
794
0
Hengelo
Kent iemand deze nog? Of zijn er hier geen tukkers?

Rondje rondom knooppunt A1/A35 via afslagen Borne/Van der Valk en Delden.

Vroeger was het hier op mooie zomeravonden en zondagen altijd gezellig druk. Zelfs iemand die met zijn vriendin achterop liep te kneedownen. Tegenwoordig erg rustig. Ik doe nog weleens een paar rondjes, maar kom bijna nooit meer zielsverwanten tegen.

Revival??
 
ik ken het wel maar mag er niet op met m\'n brommer (en al mocht het,dan had ik er nog niks aan) maar ik wordt over precies 1 maand 18 en dan nog eventjes m\'n rijbewijs halen, goede motor kopen, even oefenen........ duurt dus nog wel even

(ik woon trouwens in hengelo)
 
Kent iemand deze nog? Of zijn er hier geen tukkers?

Rondje rondom knooppunt A1/A35 via afslagen Borne/Van der Valk en Delden.

Vroeger was het hier op mooie zomeravonden en zondagen altijd gezellig druk. Zelfs iemand die met zijn vriendin achterop liep te kneedownen. Tegenwoordig erg rustig. Ik doe nog weleens een paar rondjes, maar kom bijna nooit meer zielsverwanten tegen.

Revival??

Ik denk dat je mij gezien hebt *D
VFR_kneedown3a.JPG

Als je een tukker bent kom dan es posten in topic oost, we staan elke avond bij de tex bij van de valk in hengelóóó en rijden dan een stukkie met z'n allen.
Ook gaan we dan wel es naar VFRiezenveen, daar een beetje door de bochten gummen of gewoon ergens een stukje rijden, wie voorop wil rijden mag dat.

Nu ff rustig, winterstop zeg maar, maar hou topic oost in de gaten, zielsverwante tukkers genoeg hoor !

VFRiendelijke groetuh
Speedy

ej, BGL, oud topic man....is die ondertussen als es gesignaleerd bij de tex?
 
Ik denk dat je mij gezien hebt *D
(Afbeelding)
Als je een tukker bent kom dan es posten in topic oost, we staan elke avond bij de tex bij van de valk in hengelóóó en rijden dan een stukkie met z'n allen.
Ook gaan we dan wel es naar VFRiezenveen, daar een beetje door de bochten gummen of gewoon ergens een stukje rijden, wie voorop wil rijden mag dat.

Nu ff rustig, winterstop zeg maar, maar hou topic oost in de gaten, zielsverwante tukkers genoeg hoor !

VFRiendelijke groetuh
Speedy
Haha, dacht even dat Speedy niet eens doorhad dat 't een oud topic is :+

ej, BGL, oud topic man....is die ondertussen als es gesignaleerd bij de tex?

Moeten jullie weten, ik niet B| :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan