Circuitkuipenset voor CBR 600f 1999-2000 (PC35 - F4)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kicker

kermit.jpg




Ik heb de kuipen in het echt gezien en ze zijn zeker de moeite waard! :Y
 
Mijn prijs is best een knap prijsje. Als je iets voor niks kan krijgen, dan zal het ook wel niks voorstellen... En deze kuipen stellen gelukkig wel wat voor...

Op zich ben ik nog altijd geinteresseerd. Ik zou de kuipen gewoon een keertje in het echt moeten zien denk ik. Is het evt. een probleem om ze de 28e mee te nemen naar Zandvoort?
 
Op zich ben ik nog altijd geinteresseerd. Ik zou de kuipen gewoon een keertje in het echt moeten zien denk ik. Is het evt. een probleem om ze de 28e mee te nemen naar Zandvoort?

Dat wordt een beetje lastig. Ik ben dan op de motor. Behalve als ik een motoraanhanger op de kop kan tikken die ik op het oog heb. Dan zitten de kuipen wss op mijn eigen motor ;)

Je kan ook gewoon een keertje langskomen in Den Haag...
 
Hallo,

Mijn broertje is voor a.s. vrijdag, opzoek naar kuipwerk voor een F4.
Zou je mij een mail kunnen sturen op gido34@hotmail.com om te kijken of we er uit kunnen komen.

MvGr, Gido
 
Dat wordt een beetje lastig. Ik ben dan op de motor. Behalve als ik een motoraanhanger op de kop kan tikken die ik op het oog heb. Dan zitten de kuipen wss op mijn eigen motor ;)

Je kan ook gewoon een keertje langskomen in Den Haag...

Als ik geen tijd/zin heb om de kuipen er op te zetten de 28e, neem ik ze misschien alsnog los mee. Mensen met interesse kunnen dus ook daar (CPZ) komen kijken...
 
Als ik geen tijd/zin heb om de kuipen er op te zetten de 28e, neem ik ze misschien alsnog los mee. Mensen met interesse kunnen dus ook daar (CPZ) komen kijken...

Kuipen zijn dus morgen in CPZ te bekijken. Als je besluit om ze meteen te kopen: Ei meek nais prais four joe
 
Kuipen zijn in iets mindere staat dan ik me kon herinneren (sorry Michael).

Hieronder wat extra fotootjes van scheurtjes. Kuipen mogen opgehaald worden voor 100 euro

full

full

full

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan