Circuitkuipenset voor CBR 600f 1999-2000 (PC35 - F4)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alexxx_the_one

MF veteraan
3 jun 2005
8.866
868
Den Haag
Facebook
Twitter
Zoals de titel het al zegt; een kuipenset voor een CBR600f uit 1999-2000.
Ik heb geen idee of het ook past op andere modellen.
Kuipen zijn niet geschikt voor de openbare weg, want er zit geen verlichting in.

Ik heb in een ander topic nog andere onderdelen/kuipenset/raceseat te koop

Foto's zeggen meer dan 1000 woorden.
full
 
Laatst bewerkt:
en nog eentje :Y

puur uit interesse, waarom wil je een kuipenset voor een F4 als je een F2 hebt?

@alexxx: Wat is de algemene staat van de kuipdelen? Ik zie dat ze goed gebruikt zijn (ik zie nogal wat krassen), maar dat maakt niet uit; zijn er scheuren en zijn de bevestigingsgaten in een goede staat?
 
puur uit interesse, waarom wil je een kuipenset voor een F4 als je een F2 hebt?

@alexxx: Wat is de algemene staat van de kuipdelen? Ik zie dat ze goed gebruikt zijn (ik zie nogal wat krassen), maar dat maakt niet uit; zijn er scheuren en zijn de bevestigingsgaten in een goede staat?

Algemene staat is best goed (wat ik me kan herinneren) Volgens mij geen scheuren of kapotte bevestigingsgaten. Wel een paar kleine gaten ontstaan door een schuivertje. Ik zal proberen vanmiddag wat foto's te maken van de bevestigingsgaten als er daar iets kapot is en van de eventuele scheuren/gaten.
 
Laatst bewerkt:
puur uit interesse, waarom wil je een kuipenset voor een F4 als je een F2 hebt?

@alexxx: Wat is de algemene staat van de kuipdelen? Ik zie dat ze goed gebruikt zijn (ik zie nogal wat krassen), maar dat maakt niet uit; zijn er scheuren en zijn de bevestigingsgaten in een goede staat?

Alle bevestigingsgaten zijn in perfecte staat. Kan je foto's toemailen als je wilt...
 
Even een vrijdagochtend kickje...

Kom op jongens, het gaat in de weg liggen (volgens mijn vriendin, ik vind het wel meevallen ;) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan