Circuitmotor gezocht: 750 of 1000 k0 of jonger

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gixru

MF'er
20 aug 2005
223
2
Zwolle
Ik ben op zoek naar een mooie complete circuitmotor. Heb net mn 600 SRAD verkocht en wil graag wat jonger en meer power. Ben op zoek naar een 750 of 1000 van 2000 of jonger. Liefst GSX-R of CBR, maar andere 4-cillinders zijn ook bespreekbaar.
Uiteraard voor een leuke prijs. Budget laat helaas niet meer dan E2700,- toe...

Je kan me het beste mailen op gixru76 apestaartje gmail punt com
 
Laatst bewerkt:
Zit ik idd ook naar te kijken, maar misschien heeft iemand anders nog iets staan.

Thnx.
 
Laatst bewerkt:
Maatje van me heeft 750 k3 te koop.
Met 14.900 km
Brembo rempomp
Rem schakel setje
Nergens geen last met geluid.
Wilbers achter shock
HK voorvering
Prijs komt in de buurt van jou budget.

Mocht je interesse hebben,laat maar horen.
 
Laatst bewerkt:
foto
full
 
Maatje van me heeft 750 k3 te koop.
Met 14.900 km
Brembo rempomp
Rem schakel setje
Nergens geen last met geluid.
Wilbers achter shock
HK voorvering
Prijs komt in de buurt van jou budget.

Mocht je interesse hebben,laat maar horen.

Mailtje gestuurd
 
Thnx. Heb ff gekeken. Leuke fietsjes bij, maar gezien de stand van de pond en wat het kost om ze op te halen, zijn fietsen binnen mijn budget minder interessant.

Ik hou het wel in de gaten.
 
De pond staat op 1,20 ofzo is idd minder interessant als een paar maanden terug.
Maar toch nog wel de moeite om te kijken. En budgetten worden gemaakt om te overschrijden.

Transport hoeft niet duur te zijn. Dag retour in de tunnel is iets van €75. En ik kan je vertellen dat de roadtrip er naar toe super lachen is met een maat. En de engelse landweggetjes zijn ook heel cool om al ff te kijken of de boel wel werkt....

Maar iig succes met de zoektocht naar een nieuwe plof. Die is meestal makkelijker dan het verkopen.
 
Dat is waar. Verkoop is al gelukt. Nu nog n nieuwe. Komt vast goed. Zal eBay in de gaten houden.
 
Het verschil tussen je vroegere SRAD en een 2000 model gaat niet echt groot zijn hoor. Misschien beter budget wat uitrekken en voor iets recenter gaan?
Ik heb nog een CBR 1000RR van 2007 staan. Das wat duurder maar dan ben je toch voor een paar jaar terug vertrokken hé.
 
Je hebt helemaal gelijk. Dat budget is echter geen onderhandelingsbudget, maar wat ik daadwerkelijk te besteden heb. Misschien niet handig, maar wel eerlijk.
 
Ziet er naar uit dat mijn zoektocht geslaagd is. Ga de motor binnenkort ophalen. :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan