Circuitmotor Yamaha R1 2005 (geen kenteken)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hugo Sr.

MF veteraan
1 dec 2002
2.618
1
H'lemmermeer
Met de nodige twijfel wegens aanstaande beëindiging van de racehobby te koop aangeboden.
Motor is door mij in mei 2008 gekocht en ik ben 3e eigenaar, maar aangezien de 2e eigenaar er, door omstandigheden, letterlijk geen meter op gereden heeft dus 2e gebruiker. Weet wie de eerste eigenaar/gebruiker is en ken dus de hele historie van de motor. Altijd goed onderhouden en het nodige aan veranderd en verbeterd.
In november 2008 is de versnellingsbak volledig gereviseerd en gemodificeerd door Mobu Enkhuizen. Gemodificeerd om de bekende R1 kwaal van slecht schakelen en kapotte bak te verhelpen. In augustus 2009 is er een compleet ander motorblok ( uit een R1 2006) ingekomen i.v.m. motorschade (gemodificeerde versnellingsbak is overgebouwd).
Huidige KM stand ca 11.000 km waarvan 4.000 op het circuit.
Alle technische ellende heb ik dus wel voor m´n rekening genomen. En om volledig te zijn: Ik ben een paar keer onderuit gegaan met de motor, in alle gevallen alleen lichte schuifschade. Op o.a. de rearsets en de valdoppen zijn daar nog sporen van zichtbaar . Kuipen zijn zeer recent allemaal weer opnieuw (professioneel) gespoten.
Motor is compleet en rijdt en stuurt als een tierelier. Zandvoort 1.57, Assen 1.51 en Spa 2.42 om je een indruk te geven.
Motor kan op 2 manier gekocht worden: een ´basis´ prijs van € 4.250,00 voor de instappers en./of koopjesjagers of een heel aantrekkelijk all-in prijs van € 5.600,00 waarbij je voor ca € 3.000,00 aan extra’s krijgt.

€ 4.250,00 = “basis” inclusief:

Volledige WP racevering voor en achter ( olie en seals dit voorjaar vervangen)
Yec-kabelboom incl, ECU (geen sleutel nodig)
520 Tsubaki Racing Pro ketting + Alu tandwielen (net nieuw)
Yec valblokken
BMC luchtfilter
Nieuwe accu
Gilles rearsets
‘Race’ tankdop
Stalen remleidingen voor
CRC kuipset gespoten in Wit/Zwart + stickerset
Standaard koppeling
Standaard inlaatkelken
Standaard stuurdemper
Standaard uitlaatdempers
Standaard gashendel
Standaard rem/koppelingshendels
Alle essentiele zaken kunnen netjes geborgd worden

Voor slechts € 1.350,00 meer krijg je naast de bovengenoemde basis:

* Slipperclutch STM
* Quickshifter
* Ohlins stuurdemper
* Pazzo hendels
* Velocity Stacks (ipv standaard inlaatkelken)
* Pazzo veervoorspanning verstellers
* Active snelgas
* Leovince Dempers met DB-Killers ( Assen proof)
* Gilles tooling kettingspanner incl. bikelifthaken
* Mychron Laptimer
* 2 extra achterwielen incl schijf en tandwielhouders
* 1 extra voorwiel incl (braking) schijven
* Extra tandwielen
* Z.g.a.n setje regenbanden ( gemonteerd op de extra wielen)
* Voorbok
* Achterbok

Een buitengewoon complete motor dus voor slechts € 5.600,00 euro. Ready to race.

En nee, er worden vooralsnog geen losse delen verkocht tot dat duidelijk is of deze meegaan in de verkoop.(lijkt me van wel voor die prijs)

Geinteresseerd of vragen? Mailadres staat in m’n profiel of je stuurt een PB-tje

En omdat foto’s meer zeggen dan woorden:

Statisch

Foto-7WENCBAU-D.jpg


In actie op Spa afgelopen dinsdag

Foto-FNERTP4N-D.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al een R1 anders had ik graag nog een motor van je overgenomen Hugo, is met de 750 ook goed bevallen!

En stoppen? Niet doen joh!
 
:o Ik kan het wel begrijpen maar ik zou het wel jammer vinden Hugo.....


Tis iig een knappe fiets en altijd goed onderhouden!
 
Txs Guys. :) Laat ik eerst maar eens kijken of ik iemand blij kan maken met deze mooie R1. En tot die tijd blijf ik er gewoon lekker op rijden ;)
 
Mooi ding, zou m zo op kunnen halen, maar andere zaken hebben ff prioriteit :)
 
als je uiteindelijk toch losse delen overhoudt ;)

ik heb interesse in je losse voorwiel!

Laat tzt maar weten

groeten, Martinezz
 
Wanneer ben je er weer mee op CPZ?

Weet ik nog niet, mogelijk komende woensdag. Maar dat hangt af van een paar zaken zoals het werk en het weer.
Overigens als je dit vraagt uit kopersinteresse, ik woon minder dan 20 minuten van CPZ af. Dus er valt vast wel iets te regelen dat je de motor kunt zien. Laat maar weten via PB of dit topic
 
Laatst bewerkt:
Hugo, ik heb wel baat bij een los achterwiel. Kijk maar hoe alles loopt maar dan weet je dat ;)
 
ah ok ik was je al aan het zoeken op het padock maar kon je / de bike niet zo 1,2,3 vinden...

kickje maar weer :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan