Circuitrijden MFers op Val de Vienne 21-23 maart

We zijn weer terug! Heb helaas geen Motor Forum leden mogen ontmoeten (of wel?).
Het was in ieder geval helemaal geweldig! Fantastisch circuit, erg genoten.
1 van ons team (gekomen met de Madracing bus) is helaas gecrashed. Verder geen brokken.
Ben benieuwd naar andere verhalen!
 
Wij zijn ook weer terug... Was top!!! Oldskoolracing rules :) toch eens kijken of ik misschien een iets moderner fietsje kan scoren, die gix is toch stiekem wel een beetje zwaar...

@Anneke: heb jou en de rest wel gezien..
Hoorde van Fighternorrie dat de organisatie erg behulpzaam was voor je?? :X

@Deeptone: hebben we alsnog je pannenkoeken gemist.. Hoop dat het nog een beetje meevalt met die Honda van je..

@HugoZX9R: Thanx voor de piccies en tot de volgende..

@Gasterix: Volgende keer gaan we nog eens ff wat rondjes crossen, kan natuurlijk niet dat je mij er niet uit rijdt met die Duc.. :)
 
Geen MF-er ontmoet, Er was er zelfs een als voorrijder op zn TL1000R....

Hoe is het met suikerbuik en zn arm??

grrrtzz 8-)
 
:^

Was lagge, leuk wat MFers ontmoet en lekker gereden!
Dirkie, je heb toch ook mijn camera bediend??? of 1 van je buddy's. In elk geval thanks voor de opnamens. :}

Geen MF-er ontmoet, Er was er zelfs een als voorrijder op zn TL1000R....

Hoe is het met suikerbuik en zn arm??

grrrtzz 8-)
Reed jij op die TL met kentekenplaat in groep 2 ....???
 
Ja ik reed in grope 2, en 3 en 1 met kentekenplaat. Heb me weer kostelijk vermaakt, op een gsxr 1000 en op een R6..........
 
Yes, dat was ik ja. Is het nog wat geworden? Volgens mij moeten er wel een paar goede tussen zitten, maar ook een paar missertjes...


Dirkie, je heb toch ook mijn camera bediend??? of 1 van je buddy's. In elk geval thanks voor de opnamens. :}Reed jij op die TL met kentekenplaat in groep 2 ....???
 
Yes, dat was ik ja. Is het nog wat geworden? Volgens mij moeten er wel een paar goede tussen zitten, maar ook een paar missertjes...
Ja er zitten inderdaad een paar hele mooie stukje film bij!!.

Heb alleen af en toe iemand die er "Shit dat was hem, of K*T!!" tussen door roept *D maar we gaan alles even aan elkaar meubelen voor een mooi promo-filmje. Laat het eind resultaat tzt wel zien.

Nogmaals Thanks, :}
Ja ik reed in grope 2, en 3 en 1 met kentekenplaat. Heb me weer kostelijk vermaakt, op een gsxr 1000 en op een R6..........
Dan heb ik jouw ook gezien, en misschien sta je bij Clay of Jan nog ook nog op de "Onboard camera" we gaan ff kijken.
 
Ja er zitten inderdaad een paar hele mooie stukje film bij!!.

Heb alleen af en toe iemand die er "Shit dat was hem, of K*T!!" tussen door roept *D maar we gaan alles even aan elkaar meubelen voor een mooi promo-filmje. Laat het eind resultaat tzt wel zien.

Nogmaals Thanks, :}


Haha, zet er maar een mooi stukje muziek onder ofzo... :)
 
Ik reed in groep 3, dus ik zou op die tape van Jan kunnen staan.. Rood witte GSX-R, blauw pak, grijze helm.. dinosaurus (oldskoolsuzuki) sticker achterop..

Geef even een omschrijving van je motor+ je zelf dan kijk ik de band even na!!. Vraag Clay en Jan dan ook wel even.

:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan