Circuitrijden

Status
Niet open voor verdere reacties.

JVflevoland

MF'er
28 jun 2011
34
0
Hallo allemaal. Ik had eerder op de avond een topic geopend met een leuke tip. Namelijk circuitrijden in Lelystad. Een echte aanrader voor de beginner en toerrijder. De andere 2 circuits Zandvoort en Assen zijn voor een grote groep motorrijders 'to much' van het goede. De tarieven zijn erg hoog voor deze circuits en het accent ligt wel heel erg op racen en zo hard mogelijk gaan op het liefst een supersporter. Supergaaf natuurlijk maar niet wat iedereen wil en/of kan.

Helaas is mijn topic met leuke tip gesloten door de 'MF Deputy Duc'. Jammer, want volgens mij is het de bedoeling 'hier' om met leuke tips te komen. Anders zou dit forum geen 'waar is wat te doen heten' :-)

Maar goed.......wie heeft er nog meer leuke circuittips in binnen en buitenland?
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal. Ik had eerder op de avond een topic geopend met een leuke tip. Namelijk circuitrijden in Lelystad. Een echte aanrader voor de beginner en toerrijder. De andere 2 circuits Zandvoort en Assen zijn voor een grote groep motorrijders 'to much' van het goede. De tarieven zijn erg hoog voor deze circuits en het accent ligt wel heel erg op racen en zo hard mogelijk gaan op het liefst een supersporter. Supergaaf natuurlijk maar niet wat iedereen wil en/of kan.

Helaas is mijn topic met leuke tip gesloten door de 'MF Deputy Duc'. Jammer, want volgens mij is het de bedoeling 'hier' om met leuke tips te komen. Anders zou dit forum geen 'waar is wat te doen heten' :-)

Maar goed.......wie heeft er nog meer leuke circuittips in binnen en buitenland?
gewoon stug volhouden _O-

[FAQ=richtlijnen,spam]Richtlijnen: Spam[/FAQ]
 
Laatst bewerkt:
Dirk, geef jij eens even het goede voorbeeld dan? Laat het absolute circuitnieuws maar doorkomen. We zitten er klaar voor..... :-)
 
Vester, Wat is jouw actieve bijdrage aan dit topic? We weten nu allemaal wel, dat je spam-allergie hebt haha
 
Laatst bewerkt:
Er bestaat eigenlijk maar 1 echt circuit, de Nordschleife! *O*



Helemaal mee eens. Het enige circuit ook waar motoren, auto's, busjes, vrachwagens, coureurs, beginnelingen, huisvaders met kids, opa en oma door elkaar heen rijden. Echt supermaf maar wel lekker.....
 
Marlig, misschien heb je gelijk. Ik ga het ondervinden in April. Ik ga dan 3 sessies van 20 minuten rijden op Assen. Ik houd je op de hoogte :-).

Trouwens, ik hoop niet dat de 'MF Deputy Duc' nu ook gelijk denkt dat ik eigenaar ben van Circuit Assen?! ;-).
 
Hallo allemaal. Ik had eerder op de avond een topic geopend met een leuke tip. Namelijk circuitrijden in Lelystad. Een echte aanrader voor de beginner en toerrijder. De andere 2 circuits Zandvoort en Assen zijn voor een grote groep motorrijders 'to much' van het goede. De tarieven zijn erg hoog voor deze circuits en het accent ligt wel heel erg op racen en zo hard mogelijk gaan op het liefst een supersporter. Supergaaf natuurlijk maar niet wat iedereen wil en/of kan.

Helaas is mijn topic met leuke tip gesloten door de 'MF Deputy Duc'. Jammer, want volgens mij is het de bedoeling 'hier' om met leuke tips te komen. Anders zou dit forum geen 'waar is wat te doen heten' :-)

Maar goed.......wie heeft er nog meer leuke circuittips in binnen en buitenland?


Die Dep is ook echt een enorme doerak! :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan