circuitrijden

zijn jullie daar vaker te vinden dan takumi? kom uit de buurt van heerlen... dan zou ik wel eens komen kijken... ben daar al jaren niet geweest... kun je daar echt goed rijden?
Als ik ga rijden, dan ben ik meestal daar te vinden. s'Avonds is ideaal omdat er dan zo goed als geen auto's rijden, dan kun je echt hard gaan. Kom maar een keer mee, kun je kijken of je het leuk vind.
 
Als ik ga rijden, dan ben ik meestal daar te vinden. s'Avonds is ideaal omdat er dan zo goed als geen auto's rijden, dan kun je echt hard gaan. Kom maar een keer mee, kun je kijken of je het leuk vind.
HOE WAT WAAR!!!?!?!?!?!

Ik mis weer een stukje Limburg geloof ik.
Ik woon in Heerlen en mijn ouders tussen Heerlen
en Maastricht, maar het vijlnerbos :?

tell me more!!! :) :) :) :)
 
Ik heb ook nog nooit op circuit gereden maar ik vraag me nou af of de verzekering die je betaalt, is dat alleen voor schade die je eventueel aan andere motoren zou toebrengen of ook voor eigen schade, dus all-risk??? :?
wil zelf ook graag maar wil wel mijn (eventuele) schade gedekt hebben..
 
ik kom van voerendaal. als ik via wittem naar epen rij, dan kom ik toch bij vijlen in de buurt he??? daar moet dat dan ergens liggen?

ik ben ook beniewd twisted... wachten maar op bericht van takumi :)
 
Ik heb ook nog nooit op circuit gereden maar ik vraag me nou af of de verzekering die je betaalt, is dat alleen voor schade die je eventueel aan andere motoren zou toebrengen of ook voor eigen schade, dus all-risk??? :?
wil zelf ook graag maar wil wel mijn (eventuele) schade gedekt hebben..

Bij circuitdagen is je fiets totaal niet verzekerd. Ook als je door iemand anders onderuit gereden wordt zul je de schade niet kunnen claimen.

Met dat gegeven in het achterhoofd doe je wel 'rustig aan' op het circuit. Zeker met inhalen en ingehaald worden. Je uiteindelijke doel is toch om 's avonds in één stuk thuis te komen.
 
ik kom van voerendaal. als ik via wittem naar epen rij, dan kom ik toch bij vijlen in de buurt he??? daar moet dat dan ergens liggen?

ik ben ook beniewd twisted... wachten maar op bericht van takumi :)
Het Vijlenerbos ligt in Vijlen (logischerwijs). Via de N278 richting Epen, je komt dan door Mechelen en Partij.
We spreken wel een keer af, dan gaan we er s'avonds heen!
Kennen jullie het Shell tankstation op de N278 bij kruispunt Gulpen-Witten. Of we kunnen natuurlijk in mijn woonplaats Heerlen afspreken. Zeg het maar :?
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 03 juni 2002 16:48 schreef Tuutebulles het volgende:
(trouwens, je bedoelt toch niet met vijlenerbos die wegen naar epen toe he? waar ook die vent met die ijskraam staat waar heel nederland weleens is geweest?)

Ik dacht dat er ook een ijskraam staat. Dus is het waarschijnlijk de plek waar heel Nederland al geweest is :? . Maar dan ken je het Vijlenerbos toch wel :? . Naja, als jullie nog een keer naar het bekenste plekje van Nederland willen dan hoor ik het wel?
 
Bij circuitdagen is je fiets totaal niet verzekerd. Ook als je door iemand anders onderuit gereden wordt zul je de schade niet kunnen claimen.

Met dat gegeven in het achterhoofd doe je wel 'rustig aan' op het circuit. Zeker met inhalen en ingehaald worden. Je uiteindelijke doel is toch om 's avonds in één stuk thuis te komen.
Klopt, maar daar heb je dus dagverzekeringen voor. :)
 
shell tankstation bij gulpen/wittem ken ik wel ja... heerlen afspreken is mij ook best... is voor mij ook vlakbij...

zullen we trouwens over het vijlenerbos maar verder gaan in het topic heerlen/maastricht???
is denk ik makkelijker dan alles over 2 topics verdelen...
 
shell tankstation bij gulpen/wittem ken ik wel ja... heerlen afspreken is mij ook best... is voor mij ook vlakbij...

zullen we trouwens over het vijlenerbos maar verder gaan in het topic heerlen/maastricht???
is denk ik makkelijker dan alles over 2 topics verdelen...
Denk het ook ja, anders wordt er weer zoveel langs elkaar heen gepraat :z .
 
Terug
Bovenaan Onderaan