Circuitrijden!!!!!!!!!!

Harryv

Rookie
22 nov 2001
13
0
Apeldoorn
In mei hebben we ons weer eens flink uitgeleefd op het circuit in Lelystad. Je krijgt een behoorlijke adrenalinestoot!!! Behoorlijk vermoeiend zo'n hele avond als je het niet gewend bent. Schitterende bochten en een prima sfeer met al die motorfanaten.
Op 17 september gaan we weer een avond het circuit op. Volgens mij zijn er dan nog een aantal vrije plaatsen. Wil je ook die kick beleven, klik dan effe op de motorsite van de NVVM (www.nvvm.com) en in september zie je de achterkant van mijn GSX750 op het circuit!


Harry
 
wil wel, maar zie dit:

Circuitavonden (Lelystad):
Donderdagavonden 11 april 18 april,
25 april, 2 mei, 16 mei, 23 mei,
30 mei, 6 juni, 13 juni, 5 september
12 september 2002; slechts € 99 p.p.


geen 17???

kost dat ook 99 euro??
 
Ik heb ze effe gebeld. Alle circuitdagen en avonden zijn al volgeboekt en ze hebben een extra circuitavond kunnen regelen. Het staat ook op
de openingspagina van hun website (in het blauwe kader) www.nvvm.com. Als je ook mee wilt moet je niet wachten tot augustus want er zijn niet veel vrije plaatsen meer. See you!!!

Harry
 
Ik heb ze effe gebeld. Alle circuitdagen en avonden zijn al volgeboekt en ze hebben een extra circuitavond kunnen regelen. Het staat ook op
de openingspagina van hun website (in het blauwe kader) www.nvvm.com. Als je ook mee wilt moet je niet wachten tot augustus want er zijn niet veel vrije plaatsen meer. See you!!!

Harry

Klopt, ik ga er ook op die datum met 2 anderen naar toe :)
 
Waarom zijn er geen circuit-avonden op lelystad in de maanden juli en augustus?

Of hebben andere organisaties dan avonden hier?
 
In juli en augustus hebben ze zelf ook vakantie en zijn er volgens mij onderhoudswerkzaamheden aan het circuit.
 
Ik ga ook 17 september.


En ook 12 september :]

Maar misschien laat ik m'n pa op een van die avonden gaan, het is tenslotte zijn motor :+

Als hij hem maar niet in de prak rijdt :+ :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan