City Carver...

tot 140/150 trekt ie als een speer...ik weet zeker dat je in de eerste 2 versnellingen heel makkelijk een wheelie kan maken...

lekker veel koppel onderin...

en bt-010 banden eronder standaard....dus nog plakken ook!! :)

Nou, als je eens andere foto\'s bekijkt, dan vind ik em nog eens niet zo heel lelijk. Het is wel wat wennen, maar het heeft wel wat.

Vraag me alleen af of dat ding een beetje fatsoenlijk power kan leveren omdat ie maar één cilinder heeft... :?
 
ik kon er mee wheelie\'en vanaf 2.000tpm tot aan de toerenbegrenser (7250tpm).

bij 2k toeren gewoon ff een rukje aan het stuur en daar ging...en dan gewoon het gas erop houden...

helemaal leuk :) en makkelijk...
 
Hmm.. ok, dan zal er wel wat power in zitten.

Maar hij zal wel een stuk minder toeren draaien (logisch), mag ik dan ook aannemen dat hij minder hard zal slijten? Want hoe meer toeren een fiets maakt, des te sneller bepaalde onderdelen willen slijten...
 
mischien is ie in het echt wel mooier (vind de voorkant wel wat hebben en heb er mooiere foto\'s van gezien) , mischien ook niet.

Vind het een grappig concept maar kan \'t toch nog lang niet betalen en als ik het kan betalen wordt het toch wel wat anders.
 
Laatst bewerkt:
Zal BMW ooit mooie motoren gaan produceren? :r :r :r
De oude (nostalgische) bakken van BMW zijn nog wel grappig, maar wat zijn ze toch lelijk die BMW\'s!

En dat van iemand die gezien z\'n icon Yamaha liefhebber is... (proest!) :)

Niet dat ik de CS nu erg mooi vind, maar het is wel iets aparts, niet zo\'n 13-in-een-dozijn buikchuiver. Dat is iets wat BMW altijd wel heeft: zowel in techniek als in design is het afwijkend. Dat mag je lelijk vinden, persoonlijk denk ik daar anders over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan