City City race

Nou ja... bloedt ook ineens dood hier.


Zit ik dan met een lading bier en een vettig toetsenbord... -O-
 
Wie wil er wedstrijdje doen om zo snel mogelijk van Rotterdam naar Breda( of anders om) te rijden? Ik heb een GSX 750 R van 97. Dus ben je met een R 1 sneller. Maar het is de bedoeling om in de spits te rijden. Spanned of je dan nog wint. reageer op mastertvh@hotmail.com

wat ben jij een kneus zeg :Z
 
Mag ik ook mee doen :P
Oppie gaat dan waarschijnlijk niet zo snel als TS maar zal op de motor wel makkelijker bij plaats ongeval komen met de motor dan menig automobilist :Y
En niet om al dat bloed te zien van TS maar om daar ff gezellig 'm heel hard in zijn bek uit te lachen :Y :Y
 
Jammer om niet serieus genomen te worden. ook al geen ractie's


Als je serieus genomen wilt worden, dan weet ik nog wel een aantal carpoolplaatsen. Waren pas nog in het nieuws })


(wat het verleggen van de klemtoon al niet kan doen :P )
 
[me]Lemmy heeft het stuk ook vaak zat gereden en dacht er laatst nog tien minuten over gedaan te hebben. Of telt Prinsenbeek niet?[/me]

ja naar prinsebeek kan ik het ook in 10 :Z
Maar ik moet aan de andere kant van breda zijn dus ik moet die hele rondweg over waar je maar 70 mag en die volstaat met flitsers, lasergunnende politiemannetjes en mobiele flitsers :P

Breda-rotterdam alleen het snelweg stukkie is maar iets van 45km ofzo.
 
Nog 1 keer zo'n actie en ik trek je mod-rechten in.
Prutser.

:+
:^

:X :X :X
ja naar prinsebeek kan ik het ook in 10 :Z
Maar ik moet aan de andere kant van breda zijn dus ik moet die hele rondweg over waar je maar 70 mag en die volstaat met flitsers, lasergunnende politiemannetjes en mobiele flitsers :P

Breda-rotterdam alleen het snelweg stukkie is maar iets van 45km ofzo.
was je dan van plan om je kenteken te laten zitten :?
Jammer om niet serieus genomen te worden. ook al geen ractie's
tja.................je komt ook zo lekker serieus over -O-
je post 2x hetzelfde bericht.........en nog ben je er niet achter |(

laat ik er maar een zwaaitopic van maken dan :W :W :W
 
Laatst bewerkt:
Wie wil er wedstrijdje doen om zo snel mogelijk van Rotterdam naar Breda( of anders om) te rijden? Ik heb een GSX 750 R van 97. Dus ben je met een R 1 sneller. Maar het is de bedoeling om in de spits te rijden. Spanned of je dan nog wint. reageer op mastertvh@hotmail.com

Rotterdam naar Breda ? :N Pfff, das voor kinderen. Als je een echte vent bent race je van Rotterdam naar Almaty. 8-)

Stuur ons een kaartje als je er bent.
 
Als die op 4 pitten zou lopen zou je je pas echt zorgen moeten maken :P


Met een beetje knutselwerk moet dat best te doen zijn :Y
Zou die 'm gelijk kunnen ruilen voor een fiets met neon verlichting en nog wat troep _O- _O- (je moet erbij zijn geweest om dit te snappen waarschijnlijk -O- )
 
Pfff praatjes vullen geen gaatjes...

Enne als jij nog langer van het leven wil genieten, doe je het gewoon niet.
 
L :+ L

Ik kijk in mijn mailbox en er staat;

Wanneer schikt het?

_O-
Sorry TSer, ik ben niet gemaakt om mezelf verrot te rijden.
Zou zo zonde zijn van al die jaren op school, ik had dan wel lekker thuisgebleven. ;)
 
L :+ L

Ik kijk in mijn mailbox en er staat;

Wanneer schikt het?

_O-
Sorry TSer, ik ben niet gemaakt om mezelf verrot te rijden.
Zou zo zonde zijn van al die jaren op school, ik had dan wel lekker thuisgebleven. ;)
watje })
 
Bekend? :o

ALIAS1.jpg


Is dit een recht stuk of een bocht?
 
Terug
Bovenaan Onderaan