City City race

Mastertvh

Rookie
9 nov 2004
3
0
oosterhout
Wie wil er wedstrijdje doen om zo snel mogelijk van Rotterdam naar Breda( of anders om) te rijden? Ik heb een GSX 750 R van 97. Dus ben je met een R 1 sneller. Maar het is de bedoeling om in de spits te rijden. Spanned of je dan nog wint. reageer op mastertvh@hotmail.com
 
Bier? Check!
Chips? Check!

Goed... ik ben er klaar voor. Effe kijken hoe lang het duurt voordat jij aan de verkeerde kant van het gras ligt.
 
bij mij in de buurt hebben ze voor mensen als jij een opvangcentrum..

het heet: 't Delta.. is speciaal voor gekke (mensen die niet helemaal 100 zijn).. B|



owja.. me Hertog Jan staan al klaar alleen nog geen chips.. :W
 
Misschien moet je ook een filmpje maken.
Als je mazzel hebt kan je die nog wel verkopen!

Ik zou het ook even goed aankondigen hier, met route en tijd erbij. :P
 
:W

Ow een website met handige info voor je :Y :http://www.watbenjedan.tk (KLIK)
 
bij mij in de buurt hebben ze voor mensen als jij een opvangcentrum..

het heet: 't Delta.. is speciaal voor gekke (mensen die niet helemaal 100 zijn).. B|



owja.. me Hertog Jan staan al klaar alleen nog geen chips.. :W

_O-

Geen bier geen chips, maar heb je ook al een topic geopend dat we op je begravenis mogen komen of mee rijden in een lange rij achter de lijken wagen. :X
 
Route en tijd...goeie! Ik gok op A16...

spits zal dus tusen 4 en 6 zijn, of misschien de ochtendspits, ergens tussen 7 en half 9?
 
Dubbel: City-City Race wedstrijd

[Edit]
Zie nu pas dat je vorige topic al een jaar oud is, deze dus weer open en die andere dan maar dicht.

Kom je net als de vorige keer alleen maar om uit te dagen of maak je ook nog wat waar? :P
 
Laatst bewerkt:
het kan in een kwartier O-)


[me]Viccie woont woonde in breda en heeft het stukkie vaak zat gereden :P [/me]
 
het kan in een kwartier O-)


[me]Viccie woont woonde in breda en heeft het stukkie vaak zat gereden :P [/me]

Is dit een acceptatie van de uitdaging. O-)

Even voor de duidelijkheid, je moet tegen een gixxer, dus ook al kan hij niet rijden, hij is waarschijnlijk sneller. :9
 
het kan in een kwartier O-)


[me]Viccie woont woonde in breda en heeft het stukkie vaak zat gereden :P [/me]
[me]Lemmy heeft het stuk ook vaak zat gereden en dacht er laatst nog tien minuten over gedaan te hebben. Of telt Prinsenbeek niet?[/me]
 
Wie wil er wedstrijdje doen om zo snel mogelijk van Rotterdam naar Breda( of anders om) te rijden? Ik heb een GSX 750 R van 97. Dus ben je met een R 1 sneller. Maar het is de bedoeling om in de spits te rijden. Spanned of je dan nog wint. reageer op mastertvh@hotmail.com

Laten we het omdraaien. Kijken wie er het langst over kan doen :+

[me]MDevil die denkt dit te kunnen winnen O-) [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan