City Madness

ja hoor isdn terwijl jij 24/7 op inet zet

niet slim vriend of ..........wacht ff jij hebt z\'n all in pakket he......mmmm blijft niet slim
Heheh...valt mee.. heb zo\'n flatfee abo\'tje...dus vast bedrag :) maar de snelheid blijft waardeloos. :(

Op maandag 06 januari 2003 00:53 schreef Chevy454 het volgende:
wat voor een motor is dat eigenlijk?
[me]Revolution denkt een Kawa ZX9R[/me]
 
Geeezz!! wat een gek!! dat ding slipt inderdaad alle kanten op!!negeerd gewoon elk stoplicht....die vent leeft niet lang meer. Heeft trouwens ook wat aandacht tekort: altijd als die scootertjes voor hem reden even een slide maken en \"cool\" doen!! |( wel vermakelijk om te zien, maar zo\'n dude hoef ik niet tegen te komen!! :r
 
Non de juu, wat een gek.

Hij rijdt wel op een goed merk :) Kawa zx-9r

Ik zat echt te wachten wanneer ie ergens op klapte.
En die auto\'s inhalen, ging maar net goed.

Die voetgangers moest soms ff snel rennen :)

Geluid en beeld zijn van super kwaliteit.
 
Cool filmpje :9 Als iemand nog meer heeft, ze zijn welkom!

Die voetgangers moeten soms echt rennen voor hun leven. })
 
Dit is bijna carmegeddon stijl, ik verwachte zoals vele hier ook dat hij op zijn bek zou gaan. Wat een lucky bastard maar wel knap dat hij tussen die auto\'s door komt.
 
Deze kl*jo maakt het dus ook voor anderen gevaarlijk!
Hij heeft volgens mij veel geluk gehad en we zullen dan ook misschien geen filmpie
meer van hem zien. Iig maakt hij het veel te bont en dat is weer eens geen goeie zaak voor het imago van de motard. |(
Ik ben geen moraalridder en durf zelf wel al eens goed aan het gas te lurken, maar dit gaat me iets te ver... Het zal je eigen kind maar zijn dat hij nog net uit je hand plukt... Als hij dan al een helm draagt, zal die hem niet veel helpen tegen de woede van de omstaanders...
Sorry, maar dit moest er even uit... :X (heb net een slechte dag gehad...)
Voor de rest... Gelukkig nieuwjaar voor iedereen...
 
Sorry het is wel een kawa denk ik :) foutje ik ging nog eens goed kijke maar je heb gelijk :X ik heb nix gezegt!
 
Hij heeft héél erg veel geluk dat zijn achterkant nergens tegenslaat zoals hij die constant laat uitbreken...

1 woord: loser
 
ja, lachen he?

en nu maar hopen dat dat geen familielid is met een zwak hart...

mocht ik daar lopen met toevallig een tafelpoot in me handen dan leef ik me helemaal uit op zo\'n mongool


treu treu. maar je kan je tafelpoot ook gewoon in het voorwiel drukken. })
 
Kan iemand mij vertellen hoe ik deze clip krijg kan bekijken??
Na anderhalf uur gedownload te hebben geeft mijn realplayer aan dat de decompressor niet gevonden is !!!! Unable to render video MPG4 ????

Na zo\'n lange tijd downloaden wil ik natuurlijk wel resultaat zien.

bvd
Mark
 
Kan iemand mij vertellen hoe ik deze clip kan bekijken??
Na anderhalf uur gedownload te hebben geeft mijn realplayer aan dat de decompressor niet gevonden is !!!! Unable to render video MPG4 ????

Na zo\'n lange tijd downloaden wil ik natuurlijk wel resultaat zien.

bvd
Mark
 
Leuk filmpje ;)

Het is nog een kawa ook maar hoger als de ZX-6R *D

Volgens mij heeft i wel iets geraakt, kan gewoon van niet. Hij rijd echt als een mongool, zo rijden die scooter rijders geen eens...

ps: Was de moeite waard om 24 uur te downloaden })
 
Bedankt voor de tip Raisi.

Ik heb de divx codec gedownload, maar hoe krijg ik de speler gedownload ??

p.s.
Je hebt een goede smaak van muziek!!!!
 
heel leuk filmpje. maar voor 184 mb verwacht je wel iets van een half uur ofzo. maar de kwaliteit is dan ook top. lijkt echt gewoon tv. en dan op full screen.
 
Ghostrider is echt VEEEEL cooler dan deze malloot. Op een een of andere manier LIJKT het erop alsof Ghostrider een beetje door heeft wat hij doet, bij deze kerel is dat totaal niet het geval!! beetje raar filmpje blijf ik het vinden.
 
dit is echt wel achterlijk.. noujah, \'t is zijn leven.. en nu maar hopen dat ie niemand raakt
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan