Citybox amsterdam, hopelijk heeft niemand zijn .......

tjongejonge, n fikkie van 100X200 meter...is niet niets...

heeft iemand enig idee of je daar dan verzekerd bent als je de motor er hebt gestald?

Edit:

7. Zijn mijn spullen verzekerd?
City Box voldoet aan de hoogste brand- en inbraakeisen die door de verzekeringsmaatschappijen gesteld worden. De goederen die in uw unit zijn opgeslagen worden daarom veelal gedekt door uw eigen inboedelverzekering. Maar let op dit verschilt per verzekeraar en is vaak afhankelijk van de tijd die u de goederen gaat opslaan!

Helaas zijn er per verzekeraar grote verschillen in de voorwaarden. Hoelang zijn uw spullen verzekerd en tegen welke waarde? Wij raden u aan om altijd de kleine lettertjes van uw polis na te lezen. Om u optimaal van dienst te kunnen zijn, heeft City Box in samenwerking met de verzekeraars een speciale verzekering ontwikkeld, waarmee al uw opgeslagen goederen altijd goed verzekerd zijn. Deze verzekering is automatisch aan uw huur gekoppeld, kent heldere voorwaarden en is bovendien zeer voordelig.
 
Laatst bewerkt:
is de oude ruimte van citybox.. Ze zijn een tijdje terug verhuisd. Stond waarschijnlijk niks meer in dus..

Wel balen, de takelwagen voor mijn motor moet daarlangs om hem bij de motorzaak af te leveren. Wordt dus pas morgen...
Helemaal afgezet, ze laten het gecontroleerd afbranden.
 
Laatst bewerkt:
is de oude ruimte van citybox.. Ze zijn een tijdje terug verhuisd. Stond waarschijnlijk niks meer in dus..

Wel balen, de takelwagen voor mijn motor moet daarlangs om hem bij de motorzaak af te leveren. Wordt dus pas morgen...
Helemaal afgezet, ze laten het gecontroleerd afbranden.

Dit staat op AT5.nl:
[q]Circa negenhonderd mensen hebben opslagruimte in de loods gehuurd. City Box heeft in verband met de brand een speciaal telefoonnummer voor deze klanten geopend: 020-5112566.[/q]

Dus een oude ruimte leek het mij niet...
 
Dit staat op AT5.nl:
[q]Circa negenhonderd mensen hebben opslagruimte in de loods gehuurd. City Box heeft in verband met de brand een speciaal telefoonnummer voor deze klanten geopend: 020-5112566.[/q]

Dus een oude ruimte leek het mij niet...

dat dacht ik ook.

Hier wat foto's van de brand.
t zijn in ieder geval flinke rookwolken!!

dit geeft ineens een heel andere dimensie:
"5. Wordt een City Box verwarmd?
Uw spullen zijn bij City Box echt in goede handen. Alle boxen worden naar boven
verwarmd en zijn gegarandeerd droog. Vocht krijgt bij City Box geen kans."
 
Laatst bewerkt:
ehm ... ik snap je conclusie niet, wat heeft het aantal klanten met het stallen van motoren te maken :?


Nou lijkt me duidelijk hoe meer personen hoe meer kans dat er mensen tussen zitten die een motor bezitten en die daar dan stallen :?
 
Vreemd, een stuk verderop staat een nieuw gebouw van Citybox. Dan zijn ze net te laat, of een mooie verzekeringsdeal ;)

Maar beroerd als je daar je spullen hebt staan..
 
Nou lijkt me duidelijk hoe meer personen hoe meer kans dat er mensen tussen zitten die een motor bezitten en die daar dan stallen :?
[offtopic]
Ik zie geen logisch verband tussen die twee dingen :N Het is een conclusie in de categorie van "Het regent vandaag dus veel mensen dragen blauwe sokken", het kán kloppen dat veel mensen blauwe sokken dragen maar dat heeft niets met de regen te maken.[/offtopic]
 
[offtopic]
Ik zie geen logisch verband tussen die twee dingen :N Het is een conclusie in de categorie van "Het regent vandaag dus veel mensen dragen blauwe sokken", het kán kloppen dat veel mensen blauwe sokken dragen maar dat heeft niets met de regen te maken.[/offtopic]
WOW!!!, hoe doe jij dat?!?!? ik heb blauwe sokken aan :+
 
[offtopic]
Ik zie geen logisch verband tussen die twee dingen :N Het is een conclusie in de categorie van "Het regent vandaag dus veel mensen dragen blauwe sokken", het kán kloppen dat veel mensen blauwe sokken dragen maar dat heeft niets met de regen te maken.[/offtopic]


Stel, 1 op de 100 Nederlanders is in het bezit van een motor.

1 op de 10 motorbezitters stalt een motor in een daarvoorbedoelde stalling. Dus dat is 1 op de 1000 nederlanders (puur hypothetisch).

Als er 100 mensen daar een box huren, is er 0,1 % kans dat er een motor tussen zit, zijn het er 900, dan is er al 0,9% kans.

Of is dat erg ver gezocht? :+
 
Ja sorry, maar op de middelbare school kreeg ik dat met wiskunde :P

Of bijvoorbeeld: De helft van de mens is vrouw. Stel je hebt 100000 mensen, hoeveel zijn waarschijnlijk vrouw?

1 op de 16 in nederland rijdt motor, stel je hebt 900 mensen, hoeveel hebben een motor? etc.
 
Ja sorry, maar op de middelbare school kreeg ik dat met wiskunde :P

Of bijvoorbeeld: De helft van de mens is vrouw. Stel je hebt 100000 mensen, hoeveel zijn waarschijnlijk vrouw?

1 op de 16 in nederland rijdt motor, stel je hebt 900 mensen, hoeveel hebben een motor? etc.
:?
ik geef het op.........
 
Terug
Bovenaan Onderaan