Citybox amsterdam, hopelijk heeft niemand zijn .......

900 / 16 = 56,25
56,25 x 1 = 56,25 personen hebben een motor?!

En ik weet niet hoelang geleden je op de middelbare school zat, maar ik heb geen correlatie gehad (VWO ;) )(en is dat niet een bedrijf voor hulpverlening, correlatie?) :+
 
900 / 16 = 56,25
56,25 x 1 = 56,25 personen hebben een motor?!

En ik weet niet hoelang geleden je op de middelbare school zat, maar ik heb geen correlatie gehad (VWO ;) )(en is dat niet een bedrijf voor hulpverlening, correlatie?) :+
Zulke berekeningen zijn echt brugklas niveau man :')
 
Bij de citybox bij mij in de buurt mogen motoren staan.
Er staan er nu ongeveer 9 in.

Ik vraag me af wat de verzekering doet
 
Ja sorry, maar op de middelbare school kreeg ik dat met wiskunde :P

Of bijvoorbeeld: De helft van de mens is vrouw. Stel je hebt 100000 mensen, hoeveel zijn waarschijnlijk vrouw?

1 op de 16 in nederland rijdt motor, stel je hebt 900 mensen, hoeveel hebben een motor? etc.

Uh er klopt geen flikker van hoor. Als je een beetje gevordere statestiek krijgt en daarmee dus de Theorema van Bayes dan weet je dat het rekenenen met voorwaardes niet zo simpel is als GijsV stelt. Kortom klopt geen zak van :D
 
Laatst bewerkt:
Ja sorry, maar op de middelbare school kreeg ik dat met wiskunde :P

Een groot verschil tussen jou en Kofferek is dat jij de striemen van de luiers nog in je bips hebt staan.
De middelbare school is voor jou net of nog niet eens achter de rug.
Kofferrek is al een tijdje van school en de wiskunde zal een beetje weggezakt zijn 8-) .

[ontopic] mocht iemand zijn motor daar hebben staan dan heeft hij/zij de hele winter om een nieuwe bike uit te zoeken.
Always look on the bright side of live O-) [/ontopic]
 
[offtopic]
Ik zie geen logisch verband tussen die twee dingen :N Het is een conclusie in de categorie van "Het regent vandaag dus veel mensen dragen blauwe sokken", het kán kloppen dat veel mensen blauwe sokken dragen maar dat heeft niets met de regen te maken.[/offtopic]


Kun je die stelling dan ook omkeren? Ofwel... áls veel mensen blauwe sokken dragen, gaat het regenen... want dan hoeven we alleen maar blauwe sokken te verbieden om een droge zomer te krijgen!
 
7. Zijn mijn spullen verzekerd?
City Box voldoet aan de hoogste brand- en inbraakeisen die door de verzekeringsmaatschappijen gesteld worden. De goederen die in uw unit zijn opgeslagen worden daarom veelal gedekt door uw eigen inboedelverzekering. Maar let op dit verschilt per verzekeraar en is vaak afhankelijk van de tijd die u de goederen gaat opslaan!

Helaas zijn er per verzekeraar grote verschillen in de voorwaarden. Hoelang zijn uw spullen verzekerd en tegen welke waarde? Wij raden u aan om altijd de kleine lettertjes van uw polis na te lezen. Om u optimaal van dienst te kunnen zijn, heeft City Box in samenwerking met de verzekeraars een speciale verzekering ontwikkeld, waarmee al uw opgeslagen goederen altijd goed verzekerd zijn. Deze verzekering is automatisch aan uw huur gekoppeld, kent heldere voorwaarden en is bovendien zeer voordelig.
Dus als je motor daar staat en je hebt geen speciale CityBox verzekering, dan krijg je dus niks. Want een motorvoertuig valt niet onder je inboedelverzekering. Of zit ik er naast?
 
Zo zeg dan ben je goed zuur als je daar je spullen hebt staan.
Wat het ook mag wezen.

Zojuist op RTL iemand van Citybox over de telefoon.
"Je kan er een verzekering bij aflsuiten tegen brand, dat vragen we aan onze klanten.
Klanten die het niet doen hebben het vaak dan via hun inboedelverzekering."
En de klanten die geen verzekering hebben afgesloten hebben...NIETS!

De kans dat het gebeurd is natuurlijk erg klein, maar ja een ongeluk zit in een klein hoekje.
 
Laatst bewerkt:
Djiesus, als dat zo is zou ik als gedupeerde die nieuwe (nog lege) opslag ook lekker in de hens steken.
Ik wilde een tijdje geleden ook wat spullen daar opslaan, nog een offerte aangevraagd maar ik zag het niet zo zitten allemaal, die sjakie aan de telefoon klonk me iets te glad. Lulde een beetje door die kleine lettertjes heen zeg maar.
 
Dus als je motor daar staat en je hebt geen speciale CityBox verzekering, dan krijg je dus niks. Want een motorvoertuig valt niet onder je inboedelverzekering. Of zit ik er naast?

Motor valt niet onder inboedel... ding is doorgaans (schorsingen niet dus) zelf verzekerd eejj...

Wat betreft inboedel... afhankelijk van leeftijd van je spullen, worden veel spullen van je inboedel vaak op basis van de nieuwwaarde vergoed (tenzij de dagwaarde lager is dan 40% van de nieuwwaarde). Dingen die op zolder staan opgeslagen, of zoals in dit geval in een opslag, vaak op basis van dagwaarde...

Tenminste... zo heb ik het ooit geleerd... :X
 
BTW ik hoor net op de radio dat City Box idd een verzekering aanbiedt, maar met een max van 3000 euro dekking. Schiet lekker op. Verder ben je verzekerd via je inboedel MITS je aan je verzekering opgegeven hebt dat de goederen opgeslagen staan in de City Box.
 
Maar goed, niemand van MF had z'n motor er dus staan?
Als iedereen die er geen motor had staan nu even hier "Ik niet" post, dan weten we aan het einde van de dag meer :)

Ik niet.
 
Laatst bewerkt:
Ging gister naar mijn vriendin, die woont daar letterlijk om de hoek.
Moest met de bus ivm m'n pols die vol zat met allemaal ramptouristen.
De rookpluimen waren al te zien vanaf centraal :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan