CJIB heeft zijn dag niet

Sidewinder

MF veteraan
13 feb 2003
2.611
0
Zojuist vind ik thuis een boete van het CJIB. Niks bijzonders ik moest er nog een krijgen voor niet links inhalen.

De boete is echter gericht aan R. en niet aan W. Daarnaast is de brief verstuurd op 16 november (uit de toekomst dus). En klopt het sanctie bedrag niet met het op het door mij ontvangen gele papiertje. Op het papiertje staat 89 euro op de brief die ik net binnen krijg 95 euro.

Toevallig heeft me broertje wel de voor letter R. Kan ik/hij nu bezwaar aantekenen omdat hij geen eigenaar is van het betreffende kenteken ? Hoop dat dit me een mooie kans geeft om er onderuit te komen.

Maar aan de andere kant het kenteken klopt gewoon.

Iemand ervaring ? (Baksteen)
 
Wie schrijft die blijft... en niet geschoten is altijd mis ;)
Die datum kan wel, doen ze standaard om eventuele verzend-vertragingen te compenseren
 
Zojuist vind ik thuis een boete van het CJIB. Niks bijzonders ik moest er nog een krijgen voor niet links inhalen.

De boete is echter gericht aan R. en niet aan W. Daarnaast is de brief verstuurd op 16 november (uit de toekomst dus). En klopt het sanctie bedrag niet met het op het door mij ontvangen gele papiertje. Op het papiertje staat 89 euro op de brief die ik net binnen krijg 95 euro.

Toevallig heeft me broertje wel de voor letter R. Kan ik/hij nu bezwaar aantekenen omdat hij geen eigenaar is van het betreffende kenteken ? Hoop dat dit me een mooie kans geeft om er onderuit te komen.

Maar aan de andere kant het kenteken klopt gewoon.

Iemand ervaring ? (Baksteen)

Laat je broertje bezwaar aantekenen. Hij is geen eigenaar van dat kenteken en kan die boete dus niet krijgen. De envelop was niet aan jou gericht, dus formeel hoef jij nog van niets te weten. En je broertje is niet verplicht die brief naar jou door te schuiven, want hij was aan hem geadresseerd.

Dikke kans dat na protest je een correcte boete krijgt, maar met een beetje geluk lopen ze over de termijn heen die ze ervoor hebben.

Mvg,
 
baksteen werkt niet bij het cjib hij is pliesie gent.
hij doet geen boete af handeling.
hij is net als mij een motor liefhebber.
laat dit zo.



stuur hem een mailtje als je hem nodig heb.
 
Laat je broertje bezwaar aantekenen. Hij is geen eigenaar van dat kenteken en kan die boete dus niet krijgen. De envelop was niet aan jou gericht, dus formeel hoef jij nog van niets te weten. En je broertje is niet verplicht die brief naar jou door te schuiven, want hij was aan hem geadresseerd.

Dikke kans dat na protest je een correcte boete krijgt, maar met een beetje geluk lopen ze over de termijn heen die ze ervoor hebben.

Mvg,

:^
 
baksteen werkt niet bij het cjib hij is pliesie gent.
hij doet geen boete af handeling.
hij is net als mij een motor liefhebber.
laat dit zo.



stuur hem een mailtje als je hem nodig heb.

Een hooligan als assistent?







Baksteen, je kunt je toch wel beter personeel veroorloven als mod?
 
Hahahahahaha Hooligan is op zijn pik getrapt.

Kijk uit mannen.

Geintje hoor hooligan, maar ik kan wel zo'n reactie verwachten van de andere.


ja en als je op of aanmerkingen op hooligan hebt ....stuur maar naar zijn mail adres...en niet hier...wij zijn allemaal motorliefhebbers en geen hooligans..... :+


de belangenbehartiger van hooligan.
 
Ik denk dat je je broertje eens onder handen moet nemen.
Hij rijdt kennelijk stiekum op je motor !!!!!!
 
full



O-)
 
Zojuist vind ik thuis een boete van het CJIB. Niks bijzonders ik moest er nog een krijgen voor niet links inhalen.

De boete is echter gericht aan R. en niet aan W. Daarnaast is de brief verstuurd op 16 november (uit de toekomst dus). En klopt het sanctie bedrag niet met het op het door mij ontvangen gele papiertje. Op het papiertje staat 89 euro op de brief die ik net binnen krijg 95 euro.

Toevallig heeft me broertje wel de voor letter R. Kan ik/hij nu bezwaar aantekenen omdat hij geen eigenaar is van het betreffende kenteken ? Hoop dat dit me een mooie kans geeft om er onderuit te komen.

Maar aan de andere kant het kenteken klopt gewoon.

Iemand ervaring ? (Baksteen)
??? Snap t niet helemaal...je broertje heeft wel/niet ook daadwerkelijk op jouw motor gereden en ook een bon gehad..???

89 euro..?? ik ken geen bonnen van 89 euro...wat staat er in het hokje "feitnummer"..???

Als je broertje een bon heeft gehad op jouw motor en hij heeft zijn eigen gegevens opgegeven komt de bon idd op naam van de BESTUURDER bij jullie thuis.

Is het de bon die jij eigenlijk verwachte (klopt bv de lokatie op het gele bonnetje met wat op de bescheiden staat die je thuisgestuurd kreeg??) dan zou ik inderdaad maar een bezwaarschriftje schrijven, maar je zal dan waarschijnlijk een gecorrigeerde versie als reactie daarop terugkrijgen.
 
altijd en op elke boete een bezwaar aanteken of ie nu terecht is of niet.

je stelt ten eerste de betaling uit met een heel klein beetje rente
je hebt iets meer tijd om de euries bij elkaar te sprokkelen.
En als iedereen dit zal doen hebben ze het daar nog drukker waarmee ze jouw schikking of die van een ander niet op tijd kunnen behandelen..

:9
 
altijd en op elke boete een bezwaar aanteken of ie nu terecht is of niet.

je stelt ten eerste de betaling uit met een heel klein beetje rente
je hebt iets meer tijd om de euries bij elkaar te sprokkelen.
En als iedereen dit zal doen hebben ze het daar nog drukker waarmee ze jouw schikking of die van een ander niet op tijd kunnen behandelen..

:9

Al vaker uitgelegd dat je die vertragingstechnieken uiteindelijk ZELF betaald :Z .

Bezwaar aantekenen als er een reden voor is, naast dat je anders met onnodige bezwaarschriften uiteindelijk toch jezelf benadeeld zal ook de procedure anders vanzelf een keer moeilijker gemaakt worden om dergelijk "oneigelijk"gebruikt te verminderen en ook daarmee snij je jezelf in de vingers.
 
Al vaker uitgelegd dat je die vertragingstechnieken uiteindelijk ZELF betaald :Z .

Bezwaar aantekenen als er een reden voor is, naast dat je anders met onnodige bezwaarschriften uiteindelijk toch jezelf benadeeld zal ook de procedure anders vanzelf een keer moeilijker gemaakt worden om dergelijk "oneigelijk"gebruikt te verminderen en ook daarmee snij je jezelf in de vingers.

krijg je gewoon straks toestanden dat je pas vanaf 1000 euro in beroept kunt... zo'n zeikerds zijn het wel...
 
Terug
Bovenaan Onderaan