Classic race demo Nunspeet

Overigens, moet ik er bij zeggen, ik vraag wel een hele kleine vergoeding voor nabestellen van foto's (2,50).

De reden is niet dat ik binnen wil lopen op de foto's, de reden is dat ik na de caferacer meeting in Achterveld vorig jaar UREN ben bezig geweest met vage mailtjes als 'die grijze Yamaha is van mij, mag ik alle foto's?' En dan daarna niet eens een bedankje krijgen.

Om te voorkomen dat ik zo veel tijd kwijt ben aan 'onzin' verzoeken, vraag ik die kleine vergoeding.




Verder met ik volgens mij niet te lullig geweest met het formaat van deze foto's en het logo, toch?


Ik heb wel een trend gezet geloof ik.

Herkenbaar. Wij zijn dagen zo niet weken bezig geweest om al onze fotoos uit te zoeken van de HMV races. Maar wij vragen er nog steeds niets voor. Al onze fotoos en zelfs de dvd en verzendkosten betalen wij. Onder het motto: wij een mooie dag, jullie mooie foto's.

Ook zetten wij er geen copyright in de foto. Domweg omdat we het toch niet kunnen controleren of ze niet alsnog gebruikt worden. Daarnaast is dat copyright gedoe toch makkelijk te verwijderen. Maar ja , iedereen maakt zijn eigen keuzes.

Maar hele mooie plaatjes. Ik volg je zeker.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel een trend gezet geloof ik.

Herkenbaar. Wij zijn dagen zo niet weken bezig geweest om al onze fotoos uit te zoeken van de HMV races. Maar wij vragen er nog steeds niets voor. Al onze fotoos en zelfs de dvd en verzendkosten betalen wij. Onder het motto: wij een mooie dag, jullie mooie foto's.

Ook zetten wij er geen copyright in de foto. Domweg omdat we het toch niet kunnen controleren of ze niet alsnog gebruikt worden. Daarnaast is dat copyright gedoe toch makkelijk te verwijderen. Maar ja , iedereen maakt zijn eigen keuzes.

Maar hele mooie plaatjes. Ik volg je zeker.

Hoi Thinge en eega, hou me aanbevolen voor een DVD, wil de gemaakte kosten hiervan wel vergoeden.
Groet Flat-twinner.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel een trend gezet geloof ik.

Herkenbaar. Wij zijn dagen zo niet weken bezig geweest om al onze fotoos uit te zoeken van de HMV races. Maar wij vragen er nog steeds niets voor. Al onze fotoos en zelfs de dvd en verzendkosten betalen wij. Onder het motto: wij een mooie dag, jullie mooie foto's.

Ook zetten wij er geen copyright in de foto. Domweg omdat we het toch niet kunnen controleren of ze niet alsnog gebruikt worden. Daarnaast is dat copyright gedoe toch makkelijk te verwijderen. Maar ja , iedereen maakt zijn eigen keuzes.

Maar hele mooie plaatjes. Ik volg je zeker.

Het copyright zet ik er alleen op zodat als de foto's op andere sites geplaatst worden, mensen de bron en dus meer foto's kunnen vinden. Ook sta ik dan wat sterker als ze ergens zonder vragen commercieel gebruikt worden (meerdere keren gehad :S). Ik vind het erg nobel dat je ze gratis blijft aanbieden.

Ik ben echt uren, bijna dagen, bezig geweest, vooral na de laatste caferacer dag, om mensen hun foto's door te sturen (van alle moeite heb ik letterlijk niet eens 1 bedank mailtje terug gehad!). Mede schuldig hieraan zijnd e analoge lenzen die ik gebruiok en zo af en toe wat meer nabewerking vragen. Ik heb er eigenlijk geen zin in om echt heel veel tijd te besteden aan het uitzoeken en versturen, ik wil gewoon mooie plaatjes maken :)

De reden van het bedrag is dat ik liever heb dat mensen een handjevol echt mooie foto's uitzoeken, ipv 'ach, doe die 5 er ook maar bij' ;).



Ik ga er zo nog even snel doorheen, dan zet ik ze allemaal in een albumpje.


Ik ben nog even bezig :9 (zie het schuifbalkje onderaan)


naamloosdo.png
 
Laatst bewerkt:
IUk ziet nu nog niet op een kwart... anyway. Tong uitsteken voor de foto, hoe oud benje dan? _O- _O-


img1271u.jpg
 
Bas dat is Gert Beekman, hij denk dat er olie op de baan had gelegen. Gelukkig alleen schade aan de fiets.

Gr. Bas :]


img5408h.jpg


Dit is 0,5 seconden voor zijn crash, veel dichterbij dan verwacht en dus onscherp. Ik had meer het idee dat hij de bocht gewoon niet haalde, maar dat kan natuurlijk heel goed ook door gebrek aan (vertrouwen in de) grip (door olie) komen.

Ik zag zijn motor door de lucht vliegen en was als de dood dat hij hem op zijn rug ging krijgen, goddank niet dus.
 
Laatst bewerkt:
Het copyright zet ik er alleen op zodat als de foto's op andere sites geplaatst worden, mensen de bron en dus meer foto's kunnen vinden. Ook sta ik dan wat sterker als ze ergens zonder vragen commercieel gebruikt worden (meerdere keren gehad :S). Ik vind het erg nobel dat je ze gratis blijft aanbieden.

Ik ben echt uren, bijna dagen, bezig geweest, vooral na de laatste caferacer dag, om mensen hun foto's door te sturen (van alle moeite heb ik letterlijk niet eens 1 bedank mailtje terug gehad!). Mede schuldig hieraan zijnd e analoge lenzen die ik gebruiok en zo af en toe wat meer nabewerking vragen. Ik heb er eigenlijk geen zin in om echt heel veel tijd te besteden aan het uitzoeken en versturen, ik wil gewoon mooie plaatjes maken :)

De reden van het bedrag is dat ik liever heb dat mensen een handjevol echt mooie foto's uitzoeken, ipv 'ach, doe die 5 er ook maar bij' ;).



Ik ga er zo nog even snel doorheen, dan zet ik ze allemaal in een albumpje.


Ik ben nog even bezig :9 (zie het schuifbalkje onderaan)


[afbeelding]


Ik durf gerust te stellen dan vooral Anne1963 weken bezig is, avond aan avond, om alle fotoverzoeken te honoreren. We krijgen werkelijk tientallen verzoeken om fotoos per fotosessie. Heeft ons de vorige keren alleen al een kleine 3 weken per sessie gekost om alle fotoos uit te zoeken en te rangschikken. Ook deze week is Anne1963 al de hele week tot diep in de nacht bezig, gisteren tot half 3, om wat fotoos uit te zoeken, te sorteren en te plaatsen. We hebben slechts 4647 fotoos gemaakt afgelopen maandag in Holten. We verkleinen en zonodig croppen ze per stuk en plaatsten ze per stuk. We kennen gewoon geen andere weg.


Dus al jou troubles met het uitzoeken kennen we. Wij maken samen met 3 Canons per race gemiddeld 6000 fotoos. Ik op 88 gb en Anne1963 op 48 Gb kaarten. Soms, bijv. in Rockanje ook vaak in RAW, maar afgelopen maandag alleen in JPG.

En dat gratis: we hebben er gewoon lol in. We kennen veel rijders, terwijl veel rijders ons slechts kennen als meneer en mevrouw thinge. We kunnen dus gewoon over het terrein lopen in de pits, terwijl mensen ons niet herkennen en wij weten dat we hun al twee keer een dvd hebben opgestuurd. Maar owee als ze ons herkennen. Dan komen we niet weg zonder afgeladen te worden met koffie en cake of vlaai......en daar genieten wij gewoon van. Een win-win situatie dus.
 
[afbeelding]

Dit is 0,5 seconden voor zijn crash, veel dichterbij dan verwacht en dus onscherp. Ik had meer het idee dat hij de bocht gewoon niet haalde, maar dat kan natuurlijk heel goed ook door gebrek aan (vertrouwen in de) grip (door olie) komen.

Ik zag zijn motor door de lucht vliegen en was als de dood dat hij hem op zijn rug ging krijgen, goddank niet dus.

Hij heeft die motor ook nog niet zo gek lang een half jaar ofzo misschien.
 
Het copyright zet ik er alleen op zodat als de foto's op andere sites geplaatst worden, mensen de bron en dus meer foto's kunnen vinden. Ook sta ik dan wat sterker als ze ergens zonder vragen commercieel gebruikt worden (meerdere keren gehad :S). Ik vind het erg nobel dat je ze gratis blijft aanbieden.

Ik ben echt uren, bijna dagen, bezig geweest, vooral na de laatste caferacer dag, om mensen hun foto's door te sturen (van alle moeite heb ik letterlijk niet eens 1 bedank mailtje terug gehad!). Mede schuldig hieraan zijnd e analoge lenzen die ik gebruiok en zo af en toe wat meer nabewerking vragen. Ik heb er eigenlijk geen zin in om echt heel veel tijd te besteden aan het uitzoeken en versturen, ik wil gewoon mooie plaatjes maken :)

De reden van het bedrag is dat ik liever heb dat mensen een handjevol echt mooie foto's uitzoeken, ipv 'ach, doe die 5 er ook maar bij' ;).



Ik ga er zo nog even snel doorheen, dan zet ik ze allemaal in een albumpje.


Ik ben nog even bezig :9 (zie het schuifbalkje onderaan)


[afbeelding]


is toch hobby :?
 
[afbeelding]

Dit is 0,5 seconden voor zijn crash, veel dichterbij dan verwacht en dus onscherp. Ik had meer het idee dat hij de bocht gewoon niet haalde, maar dat kan natuurlijk heel goed ook door gebrek aan (vertrouwen in de) grip (door olie) komen.

Ik zag zijn motor door de lucht vliegen en was als de dood dat hij hem op zijn rug ging krijgen, goddank niet dus.
Heb ook te horen gekregen dat tie te hard ging en daardoor de bocht niet haalde/te laat instuurde.
Ik stond in de laatste knik voor start/finish en het is gebeurt in de eerste bocht na start/finish. Op het rechte eind had tie ook een kleine zwabber/tankslapper. Wellicht heeft dat ook meegespeeld. :/
Wel zonde van die 500, al viel de schade nog wel een beetje mee, als ik het zo snel goed heb gezien.

Prachtige foto's voor de rest! :} Ik ben van de motorclub Nunspeet en ik zal eens even rondvragen of ze foto's willen hebben van jouw. Als je er geen bezwaar tegen hebt uiteraard. ;)
 
Komen er ook mensen naar de demo in elburg? Het evenement staat in het evenementen topic ;)
Ik hoor bij de organisatie ervan.
 
Waneer is dat in Elburg ?

@MIOB, ik vind je fotos erg statisch (dat krijg je als je rond de 1/1000s schiet natuurlijk)

Het is niet mijn ding zo te schieten......hou liever van wat dynamiek.
Ieder zn ding natuurlijk, maar ik vraag me af of je dit bewust doet ??

Zoiets al deze bedoel ik, vorig jaar tijdens Stichting circuit Oldebroek races:

HZ8V7470.jpg
 
Laatst bewerkt:
Waneer is dat in Elburg ?

@MIOB, ik vind je fotos erg statisch (dat krijg je als je rond de 1/1000s schiet natuurlijk)

Het is niet mijn ding zo te schieten......hou liever van wat dynamiek.
Ieder zn ding natuurlijk, maar ik vraag me af of je dit bewust doet ??

Zoiets al deze bedoel ik, vorig jaar tijdens Stichting circuit Oldebroek races:

[http://home.planet.nl/~blackmor/HZ8V7470.jpg (afbeelding)]


Dat was ene bewuste keuze :Y

De baan was, voor mij, te smal en krap om van een beetje afstand lekker mee te kunnen pannen. Door het diafragma op zijn grootst te zetten krijg je natuurlijk die korte sluitertijd, maar ook een mooie scherpte-diepte waardoor de motor nog wat los komt van de achtergrond. Ik wilde ook de motor zo scherp mogelijk op de foto krijgen. Ik vind jou foto erg mooi en hij straalt inderdaad snelheid uit, maar voor mijzelf zou ik de motor er graag scherper op gehad hebben.

Tot slot was dit mijn eerste 'race', ik heb natuurlijk nog best wel wat te leren, wat at betreft is je tip zeker welkom!


P.S.: wel een paar foto's zo gedaan, maar door de baan (vind ik) mijn standpunt te hoog en de achtergrond te lelijk.

img1413j.jpg
 
Waneer is dat in Elburg ?

@MIOB, ik vind je fotos erg statisch (dat krijg je als je rond de 1/1000s schiet natuurlijk)

Het is niet mijn ding zo te schieten......hou liever van wat dynamiek.
Ieder zn ding natuurlijk, maar ik vraag me af of je dit bewust doet ??

Zoiets al deze bedoel ik, vorig jaar tijdens Stichting circuit Oldebroek races:

[http://home.planet.nl/~blackmor/HZ8V7470.jpg (afbeelding)]
7 juli
 
Terug
Bovenaan Onderaan