classic racen

Status
Niet open voor verdere reacties.

cvg

Rookie
9 sep 2009
10
0
Goedemiddag,
Ben nieuw op het forum en in bezit van Ducati 888.
Daar ik geinterresseerd ben in Classic Races en eventueel ook ns wil meerijden wil ik mijn Duc ruilen of inruilen op een Classic CafeRacer.
Mijn smaak gaat vooral uit naar Europese motoren, involgorde Ducati, Moto Guzzi, Triumph ed.. Om echter mee te koersen moet de motor van +- 1980 - 1985 zijn.
Mijn Ducati is van type 888 / strada / 1993. Hij is in onberispelijke staat voorzien van +- 34000 km. / volledig origineel / stalen remleidingen vooraan, carbon spatbord voor en achter en voorzien van nodige onderhoud.
Iemand een (in)ruil voorstel?
 
je hebt gewoon een moderne motorfiets hoor.
klassiekers beginnen minimaal bij 25 jaar, maar de meeste raceklassen verwachten nog wel wat ouder. trommelremmen en zo.
je kan dus beter op zoek gaan naar wat ouders, of lid worden van de ducati club.
 
Goedemiddag,
Ben nieuw op het forum en in bezit van Ducati 888.
Daar ik geinterresseerd ben in Classic Races en eventueel ook ns wil meerijden wil ik mijn Duc ruilen of inruilen op een Classic CafeRacer.
Mijn smaak gaat vooral uit naar Europese motoren, involgorde Ducati, Moto Guzzi, Triumph ed.. Om echter mee te koersen moet de motor van +- 1980 - 1985 zijn.
Mijn Ducati is van type 888 / strada / 1993. Hij is in onberispelijke staat voorzien van +- 34000 km. / volledig origineel / stalen remleidingen vooraan, carbon spatbord voor en achter en voorzien van nodige onderhoud.
Iemand een (in)ruil voorstel?

Wat voor races wil je rijden? Om te mogen racen heb je een klassiek race motor nodig, geen caferacer. Als je echt wilt racen heb je een licentie nodig en zul je de circuit's afmoeten.
Als je wilt demo racen dan kan dat in nederland bij de CRT en het HMV.
CRT is voor motoren tot en met 1972.
HMV is nog net iets ouder en alleen europese motoren meende ik, maar dat kun je wel op hun site vinden.

Bij demo racen gaat het er niet om hoe hard je gaat, maar hoe constant. Het is dus echt niet de bedoeling daar zo hard mogelijk te rijden.
 
helloo,
Ik heb me misschien wat verkeerduitgedrukt met "racen". Het is me inderdaad echt wel te doen om de olympische gedachte: meedoen is belangrijker..Onder de cafe racer bedoel ik eigenlijk alleen het uitzicht bv:http://verkopers.marktplaats.nl/8287368.
Ik dacht dan ook aan Bikers Classic ed., Gedinne Classics ed. De motor is dan ook bedoeld als 2de motor, buiten mijn Multistrada, om wat afwisseling te hebben.

In elk geval al bedankt voor de reacties,
 
full
 
helloo,
Ik heb me misschien wat verkeerduitgedrukt met "racen". Het is me inderdaad echt wel te doen om de olympische gedachte: meedoen is belangrijker..Onder de cafe racer bedoel ik eigenlijk alleen het uitzicht bv:http://verkopers.marktplaats.nl/8287368.
Ik dacht dan ook aan Bikers Classic ed., Gedinne Classics ed. De motor is dan ook bedoeld als 2de motor, buiten mijn Multistrada, om wat afwisseling te hebben.

In elk geval al bedankt voor de reacties,

als je daar wilt racen zou ik eerst uitzoeken wat de eisen zijn, voordat je iets ruilt/koopt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan