Classic Superbike Meeting 2019 !

Heb net een reactie gestuurd naar de organisatie om te vragen of tweetakten ook welkom zijn. In de lijst op de website zie ik alleen maar viertakten staan. Ik heb hier al eerder gepost dat ik met mijn NS400R wilde komen, maar nu is het een Kicxstart-iets geworden en lees ik allerlei eisen over luchtgekoeld moeten zijn enz. Verder heb ik nog een aangenaam luxe probleem en dat is dat ik sinds kort ook eigenaar ben geworden van een RD500LC en nu dus moet kiezen of ik met de NS of met de RD kom.
Ik heb je zojuist geantwoord..;)
 
1399794
 
Tom Sykes heeft nooit een klassieke superbike gereden.
Dan komt mijn brommer meer in de buurt van een klassieker,en da's ook geen klassieke superbike,wel een EVO goedgekeurde bij de SAM.


1399881
 
  • Leuk
Waarderingen: Loki
Da klopt maar ik vond mooi oom de motor late zien ik mag niet me doen voor de SAM met deze motor
ik heb ook gerede voor de SAM met mijn Aprilia rs b250 maar ik vind je kawa super mooi de mijne heb ik te koop ik wouw voor de SAM klassieke race me doen maar mocht niet ik heb de motor zelf veranderd als je zien vond ik mooi andere voorvorken zx6r gsxr k6 schokdemper Ohlins veren ziet van BMW 1000rr
een vel meer als verkort is dan ga ik weer zon kawa zxr 400 net als die van je kopen mooi
1400027
 
In Diepenveen volgend weekend is een Italiaanse dag, is op een aangenamer afstand.

Italdag van de DCN weet ik, ik beslis dan wel of ik erheen ga....wat voor weer het gaat worden dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan