Classicsuperbikemeeting 2015

...onlangs zelf nog met de trein geweest...
...moet zeggen..., ziet er niet gek uit tegenwoordig... :/

%28h%29%2001%20mei%202015%20%28r%29%20trein%20of%20vliegtuig%20%28c%29-X2.jpg
 
Mooie meeting, vele nieuwe/onbekende motoren gezien. Stonden echt héle mooie tussen :9~

Sorry geen foto's, accu in de camera heeft het gehad -O-

Zo rond 12 uur ook best wel druk, dacht dat het terrein vol stond maar de fietsen die buiten het hek stonden waren geen "classic's" :z

Al met al :} voor de organisatie.
 
...vrienden van de organisatie ; een hele dikke pluim van ons tweetjes !...
...was weer top, en dat jullie het weer (als in : de zon) zo voor elkaar hebben gekregen was natuurlijk helemaal een dikke plus !...

...als ik de foto's ontwikkelt heb, dan zal ik ze wel 'even' posten !...

...ik zeg : laterz ! :W
 
Laatst bewerkt:
...oh ja..., en totaal 196 foto's..., dus er zullen best wel een stuk of 10 van over blijven... ;)
 
Wij hebben een super leuke dag gehad. Alle lof voor de organisatie. Volgend jaar zijn we er zeker weer bij.
Gr

TET classic endurance
 
Wij kwamen rond 4uur aan (met de Colin Edwards fireblade), helaas was toen alles al zo'n beetje weg, aan de foto's te zien.

Nog wel een paar mooie AMA replica's gezien :)
 
Het was een geslaagde dag! *D
Lekker weer en leuke gesprekken wat wil je nog meer.
 
Ben niet heel lang geweest. Zaterdag rond 17.00 uur thuisgekomen na 3200km sturen. Dus gisteren wel even heen geweest, sfeer geproefd, rondje langs de motoren, paar mensen gesproken en richting een terrasje gegaan. De ZRX is nu echt toe aan een poetsbeurt :P.
 
Hé, mijn GT550 staat er ook tussen. Thx :) Kwam alleen maar ff kijken, word ik tussen de superbikes gezet :+
Ik was van het deurbeleid 8-) en heb vele groepjes motoren wreed uitelkaar gerukt _O- ! De juiste bouwjaren en motortypes mochten voor de winkel, het modernere spul kon mooi ergens anders parkeren............... :W

Je had dan wel geen echte superbike maar de leeftijd was oké! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan