Classicsuperbikemeeting 2017

#19

MF veteraan
13 mrt 2006
1.589
23
Haarlem
full





Een splinternieuwe editie van de Classicsuperbikemeeting bij Motoport Uithoorn.
De datum is 18 juni 2017.
- Superbikes die je nog niet eerder hebt gezien.
- Holland Motor Sports stand
- 2e hands onderdelen
- Gratis entree en deelname.
Check de website www.classicsuperbikemeeting.nl
 
Laatst bewerkt:
Ook te bewonderen op de Classicsuperbikemeeting 2017
Team JM Racing met deze prachtige Endurance Kawasaki

full
 
Ook ik ga mijn best doen. De datum staat in elk geval in mijn agenda. :)
 
Gaat de ClassicSuperbike meeting in de vorm van de TT van Elst niet door dit jaar?
Die vindt meestal ook in het weekend voorafgaand aan de TT van Assen plaats.
Zou jammer zijn als het samen zou vallen...
 
Laatst bewerkt:
Wij hebben als organisatie er voor gekozen om de meeting op zondag 18 juni 2017 te houden.
Rekening houdend met de Motor Gp in Assen en de Bikersclassics in Spa/Francorchamps, maar verder met geen enkel ander motor evenement..
 
Wij hebben als organisatie er voor gekozen om de meeting op zondag 18 juni 2017 te houden.
Rekening houdend met de Motor Gp in Assen en de Bikersclassics in Spa/Francorchamps, maar verder met geen enkel ander motor evenement..
Dank voor de toelichting. Ik heb nog niets over de Classic TT in Elst kunnen vinden, dus weet niet of die op dezelfde dag zal zijn, maar misschien moet er gekozen worden. Ik begrijp ook dat je niet met elk ander evenement rekening kunt houden.
 
Ook te bewonderen op de Classicsuperbikemeeting 2017
Het befaamde Team Holland Motor Sports met Herman en Xavier van Duffelen
met deze prachtige Suzuki GSX-R 750
Holland Motor Sports zal aanwezig zijn met diverse artikelen en onderdelen voor jou motor !

full
 
Leuk! Ik zal eens kijken of ik de Snavel 1100 die kant op kan sturen.
Tis dan wel geen Superbike PurSang maar het luchtgekoelde GSX1100 blok is toch wel echt een Superbike blok.
 
Dit weekend in Houten 1&2 april, CentralClassics Motorbeurs.
Kom gezellig langs en breng een bezoek aan onze Classicsuperbikemeeting stand in Hal 1.
We nemen twee fraaie Superbikes mee, komt dat zien !
Tot ziens op de beurs !
Central Classics

full
 
Laatst bewerkt:
Nieuw toegevoegd aan de meeting, of terug van weggeweest...

Verkiezing van de drie mooiste Superbikes gekozen door het publiek, met schitterende prijzen beschikbaar gesteld door Suzuki, Motoport Uithoorn en Kicxstart magazine

full



Bovendien hebben we een fijne Foodtruck geboekt met de lekkerste friet en Hamburgers van Mo'comfortfood
Ben jij er bij op 18 juni in Uithoorn ?
 
Laatst bewerkt:
En loopt het al lekker vol met deelnemers:?

Ik heb alvast lekker weer besteld ;)
Nog maar een paar weekjes :)
 
We hebben de laatste jaren ervoor gekozen om het vooraf inschrijven weg te laten.
Dit om de Classicsuperbikemeeting een nog laagdrempelige karakter te geven.
Om die reden kan ik nog niet goed inschatten hoeveel deelnemers er gaan komen.

Ik heb echter wel een aantal toezeggingen van een paar zeer spectaculaire Superbikes die we nog niet eerder gezien hebben. Hoe dan ook wordt het weer een geweldige dag, waar veel te zien is.

Mocht je in het bezit zijn van een bijzondere Superbike/Racer uit de jaren 70,80 of 90, dan ben je van harte welkom op 18 juni bij Motoport in Uithoorn. Deelname is gratis, en je doet automatisch mee met de verkiezing van de mooiste Superbike van de meeting, gekozen door het publiek.


Voor verdere Informatie, check de website: www.classicsuperbikemeeting.nl

Tot ziens in Uithoorn !​


full
 
Laatst bewerkt:
We hebben de laatste jaren ervoor gekozen om het vooraf inschrijven weg te laten.
Dit om de Classicsuperbikemeeting een nog laagdrempelige karakter te geven.
Om die reden kan ik nog niet goed inschatten hoeveel deelnemers er gaan komen.

Ik heb echter wel een aantal toezeggingen van een paar zeer spectaculaire Superbikes die we nog niet eerder gezien hebben. Hoe dan ook wordt het weer een geweldige dag, waar veel te zien is.

Mocht je in het bezit zijn van een bijzondere Superbike/Racer uit de jaren 70,80 of 90, dan ben je van harte welkom op 18 juni bij Motoport in Uithoorn. Deelname is gratis, en je doet automatisch mee met de verkiezing van de mooiste Superbike van de meeting, gekozen door het publiek.

1e Prijs: Twee VIP kaarten voor de TT van Assen, beschikbaar gesteld door Suzuki Nederland.
2e Prijs: Kledingset beschikbaar gesteld door Motoport Uithoorn.
3e Prijs: Jaar Abonnement op het motorblad Kicxstart

Voor verdere Informatie, check de website: www.classicsuperbikemeeting.nl

Tot ziens in Uithoorn !​


[afbeelding]
Aha duidelijk dan nog meer bidden voor het juiste weertype ;)

Die van mij zou niet misstaan, al is tie nog verre van dit is het :+ . Heb er 2 maar kan er maar ééntje meenemen op de aanhanger.
full
 
full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full


:$ Sorry, wel een beetje voorkeur voor de Kawa...
Maar ook mooie Bolletjes, Suzi's en FZ'jes gezien.

:t Leuk evenement, het was warm in het lederen pakkie en ben snel weer gaan rijden :]
 
Was een geweldig evenement.
Veel sfeer, muziek niet te hard maar gewoon goed, en natuurlijk heel fraaie motoren. Top!!
@kawasuz ik zag je lopen maar toen ik je wilde aanspreken kon ik je niet meer vinden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan