Claustrofobie in je helm.

Hmmm, ik wordt automagisch doorgelinkt naar
www.hetisweervrijdag.nl













:+


Hé wat vreemd je zou eigenlijk doorgelinkt moeten worden naar www.hetisvrijdag23oktober2009dedagdatChase_thismeldeopmfdathijclaustrofobischwordwanneerhijmetzijnhelmopstoptbijbijvoorbeeldhetstoplicht.nl/wateendagvrijdag

:+
 
Laatst bewerkt:
zoveel al? Ik dacht dat ik wel orgineel was.

Niet dus -O-

Maak je geen zorgen het was niet tegen jou bedoeld jou linkje is pas 48.012 keer gepost.

;) :+


Maargoed om terug te komen op het zeer ernstige probleem van topicstarter. Heb je al eens gedacht aan oefeningen dus bv. met je helm op in een vertrouwde omgeving bv. thuis op de bank te gaan zitten om zo te wennen aan het idee? O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een enorme pokkehekel aan die helm. Ik rij nu een jaar met veel plezier motor, maar die helm gaat nooit wennen (en ja, hij heeft de goede pasvorm) |(
Aan de andere kant is het wel veilig hè *O*
 
Wie draagt er tegenwoordig nog een helm? Je moet wel gek zijn, tegenwoordig hebben alle motors toch airbags en kreukelzones? Ik zeg afschaffen die helmen.
 
Kwam laatst bij de motordealer een kerel tegen met een dikke sportbike , die een jethelm droeg. Vroeg hem waarom ie dat had. Hij antwoorde, omdat ie claustrofobisch is... _O-
 
Maak je geen zorgen het was niet tegen jou bedoeld jou linkje is pas 48.012 keer gepost.

;) :+

Maargoed om terug te komen op het zeer ernstige probleem van topicstarter. Heb je al eens gedacht aan oefeningen dus bv. met je helm op in een vertrouwde omgeving bv. thuis op de bank te gaan zitten om zo te wennen aan het idee? O-)
TS heeft ook al last van een naar hond ruikende helm, misschien moet ie eerst daar ff wat aan doen :?
Kan me indenken dat je daar wel claustrofobisch van wordt :/
 
Ik wilde ook eigenlijk een systeem helm maar die pas ik allemaal niet.. Mijn kin komt tegen de helm aan als je de 'klep' dicht gooit.. :/

Bij het stoplicht zet ik wel altijd direct het vizier open..
Bij stoplicht deed ik eerder ook direct het vizier open, Toen een tijdje met crossbril gereden en toen was de drang om direct mn vizier open te doen bij stilstand al een stuk minder...
 
Is het al vrijdag?



















haha gefopt :+



ooh. ik heb in de helm zo'n neuskapje, alleen dan krijg ik claustrofobie!
 
Laatst bewerkt:
Als ik bij het stoplicht sta of langzaam rij dan heb ik ook altijd meteen de neiging om het vizier open te klappen. Vind het gewoon fijner als ik langzaam rij of stil sta, ik hoor meer en een lekker briesje is ook wel fijn. Bij bijvoorbeeld het tankstation doe ik altijd mijn hele helm af, vind ik netjes maar ook vooral fijn het is namelijk niet zo dat ik liever met helm rondloop dan zonder helm :P
 
variant_Schuberth_J1_silber.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan