Claxon kapot ???

Plaisir

Rookie
22 mrt 2002
19
0
Arnhem
Bij het kopen van mijn Virago XV 750 heb ik niet geprobeerd of de claxon het wel of niet deed. Nu kom ik er achter, dat hij het dus niet doet.

Het enige geluid wat hij maakt kan je het best omschrijven als ´Plunk´ als je probeert te toeteren. Ik weet zeker, dat het niet ligt aan de accu want die is een week geleden (door mijzelf) helemaal vol gedruppeld.

Heeft iemand suggesties want meteen een deuk in een auto trappen is ook zo drastisch ;) .

In ieder geval vast bedankt.

Greetz.
 
Bij het kopen van mijn Virago XV 750 heb ik niet geprobeerd of de claxon het wel of niet deed. Nu kom ik er achter, dat hij het dus niet doet.

Het enige geluid wat hij maakt kan je het best omschrijven als ´Plunk´ als je probeert te toeteren. Ik weet zeker, dat het niet ligt aan de accu want die is een week geleden (door mijzelf) helemaal vol gedruppeld.

Heeft iemand suggesties want meteen een deuk in een auto trappen is ook zo drastisch ;) .

In ieder geval vast bedankt.

Greetz.
Ga ff op een sloop een andere claxon halen voor een paar eurotjes.
 
Je kunt proberen de moer/schroef die aan de voorkant op de toeter zit wat losser te draaien, maar een nieuwe werkt beter...

Als het bij een dealer was zou ik terug gaan... Zetten ze er echt wel een nieuwe op voor je..
 
Terug
Bovenaan Onderaan