Ik ben dus een zx6r blok in een zxr400 aan het hangen. Nou is er no fucking way dat ik dat clean air systeem ga gebruiken. Het kost ruimte, kan extra gezeik met afstellen geven, kan kapot, kost gewicht. Dat moet er dus gewoon vanaf.
Ik heb de membraamjes er af af gesloopt.
Die gaatjes die er onder zitten (in het kop deksel) moeten die gewoon dicht? of moeten ze open blijven. Ik denk dat ik dan die hele "kamerjes" van het deksel af slijp en die gaatjes ff dicht laat lassen. Is dat een goed idee? (ik wil dit doen om ruimte te winnen voor een ramair inlaat)
De slangetjes die voorop de carbs zitten, zijn die ook van het clean air systeem? zo ja, wat moet ik er mee doen?
alle tips zijn weer welkom!
Ik heb de membraamjes er af af gesloopt.
Die gaatjes die er onder zitten (in het kop deksel) moeten die gewoon dicht? of moeten ze open blijven. Ik denk dat ik dan die hele "kamerjes" van het deksel af slijp en die gaatjes ff dicht laat lassen. Is dat een goed idee? (ik wil dit doen om ruimte te winnen voor een ramair inlaat)
De slangetjes die voorop de carbs zitten, zijn die ook van het clean air systeem? zo ja, wat moet ik er mee doen?
alle tips zijn weer welkom!