"Clickable" smilies

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Ben ik weer...

Nieuwe hack, clickable smilies.

Als je een nieuw bericht of reply plaatst, heb je nu de mogelijkheid om alle smilies te bekijken in hetzelfde scherm, en als je op een smilie klikt, dan komt 'ie automatisch in je bericht.

Probeer het maar eens, het is leuk! :) ;) :9~

Update: Tekst en layout iets aangepast zodat mensen als Poohbeer met een 14" scherm ook de smilies op één regel krijgen...

[ Dit Bericht is bewerkt door: duderuud op 2001-06-06 00:28 ]
 
die clickable smileys mogen wel op 1 regel (dichter tegen elkaar dus). Zoals ze nu staan is't echt geen zicht.

Ps: kan je't niet maken zodat ze niet enkel op't einde van de tekst ingevoegd kunnen worden? Vraag maar op got ofzo, moet te doen zijn :P
(kwestie van onze guru een beetje bezig te houden) >:)
 
Nog duidelijker:

Ga naar "Bewerk profiel"

Vul bij "eigen icon" de url in van jouw persoonlijke icon, klik dan op de knop "eigen icon"...klaar
 
die clickable smileys mogen wel op 1 regel (dichter tegen elkaar dus). Zoals ze nu staan is't echt geen zicht.

Ps: kan je't niet maken zodat ze niet enkel op't einde van de tekst ingevoegd kunnen worden? Vraag maar op got ofzo, moet te doen zijn :P
(kwestie van onze guru een beetje bezig te houden) >:)

Ze kunnen niet dichter bij elkaar dan nu...data komt namelijk direct uit DB...ik probeer de text in het grijze gedeelte naast de smilies te zetten, dan is het probleem ook opgelost denk ik.

En waarom alleen op het einde smilies? Soms toch ook in het midden? :?
 
Op 2001-06-05 23:51, schreef duderuud:

En waarom alleen op het einde smilies? Soms toch ook in het midden? :?

Typ een lap tekst.. merk dan op dat je halverwege een gevat grapje hebt gemaakt (duderuud een grapje?!) :P en ga daar dan een smiley adden.

Snappie? :)
 
Na een test...ikke snap! Je kan niet midden in een post een smilie zetten...ja, irritant...


Nou, ik weet het niet...veel moeite voor weinig veel gemak...snappie? Dan moet je het maar gelijk goed doen! :9 :9
 
Na een test...ikke snap! Je kan niet midden in een post een smilie zetten...ja, irritant...


Nou, ik weet het niet...veel moeite voor weinig veel gemak...snappie? Dan moet je het maar gelijk goed doen! :9 :9

ik snap het..
jij moet niet lui zijn en coden!
 
Prima hoor, maar het script haalt de smilies rechtstreeks uit de DB en organiseerd ze zelf, kan ik niks aan doen!

Ik zou misschien een andere Hack kunnen vinden, maar ik vind het wel best zo! :)

De breedte van het forum is ook aangepast, nu 'fixed' op 800...
 
hehe, 800 = goed.. nog effe en je komt er nog wel duud :)

ps: ALT-S voor verstuur zou ook niet slecht zijn!
 
hehe, 800 = goed.. nog effe en je komt er nog wel duud :)

ps: ALT-S voor verstuur zou ook niet slecht zijn!

Ja hallo, als je dat wilt ga je maar icq-en :j hahahaha

[edit]
het was er uit voor ik er erg in had, ik heb net een verjaardag achter de rug met een leuke voorraad alcohol ->
alcohol.gif
, het isz maar een grappie pooh
[/edit]

_________________
System error, hit any user to continue

[ Dit Bericht is bewerkt door: BYM op 2001-06-21 23:45 ]

[ Dit Bericht is bewerkt door: BYM op 2001-06-22 00:13 ]
 
Terug
Bovenaan Onderaan