Clip-ons 41mm

High Octane

Die hard MF'er
1 aug 2006
476
0
Amersfoort
Ik ben al enige tijd opzoek naar clipons voor mijn GPZ om de zitpositie iets aan te passen. Ik heb al enkele slopen gebeld, een paar motorshops die 2ehands nog wel eens wat hebben liggen... maar nog geen succes. Een bedrijf op SoT zondag zou me ook nog trug bellen als hij iets had liggen. Want om nou (even) 150 euro neer te tellen voor een nieuw setje van LSL vind ik ook beetje teveel van het goede... Dat zou ik alleen doen als echt ECHT niet anders kan..

Alvast bedankt!!

Gr. Alex
 
Ik ben al enige tijd opzoek naar clipons voor mijn GPZ om de zitpositie iets aan te passen. Ik heb al enkele slopen gebeld, een paar motorshops die 2ehands nog wel eens wat hebben liggen... maar nog geen succes. Een bedrijf op SoT zondag zou me ook nog trug bellen als hij iets had liggen. Want om nou (even) 150 euro neer te tellen voor een nieuw setje van LSL vind ik ook beetje teveel van het goede... Dat zou ik alleen doen als echt ECHT niet anders kan..

Alvast bedankt!!

Gr. Alex

misschien zijn ze op marktplaats of Ebay te vinden, CBR's hebben ook 41 mm clipons (mijn hawk ook, en een VFR ook, ik had xtreem lage, maar die heb ik ingeruilt voor een setje CBR's van marktplaats)
 
Ik zal eens kijken, thanks voor de tip!

Als iemand anders nog iets weet/heeft liggen, ik houd me aanbevolen! :Y

Gr. Alex
 
ik heb er volgens mij nog een stel van een VF1000F liggen, moet ik even opzoeken.
die gaan voor 35,- euro inclusief verzenden.
M.vr.gr. Jos
 
Heb nog een setje liggen van mijn gixxer.
Maggie op komen halen voor 20,- euries.
Heb je interesse mail me effe
contact@profolie.info
 
ik heb er volgens mij nog een stel van een VF1000F liggen, moet ik even opzoeken.
die gaan voor 35,- euro inclusief verzenden.
M.vr.gr. Jos

Even nog een paar vraagjes over die clipons, heb je toevallig er een foto van, om een beeld van het model te krijgen. Zijn het namelijk volledige frictie clipons? of zitten ze deels ook aan de kroonplaat vast zodat ze niet verdraaien. Daarnaast vroeg ik me af wat de hoogte van de stuurverhoging (ten opzichte van de klemmen) is. Misschien zou je de lengte van de stuurbuizen ook nog voor me kunnen opmeten. Wordt een flink project, dus moet er zeker van zijn dat alles gaat passen.

Bij voorbaat dank!

Gr. Alex
 
Terug
Bovenaan Onderaan