Clipons

Filgom

Die hard MF'er
20 jun 2010
272
0
Zojuist zijn deze clipons hier binnen gekomen;
41642.jpg

Nu ga ik deze netjes bevestigen, maar vraag me eigenlijk af of dit wel zo stevig is.. Gaat dit niet loszitten? Iemand ervaringen hiermee?
 
Juiste moment gebruiken om de boutjes vast te zetten. Wel alle contactoppervlakken eerst goed ontvetten!
Desnoods even een momentsleutel lenen bij je (vaste) motordealer of waar je 'm dan ook in onderhoud hebt.
 
Zojuist zijn deze clipons hier binnen gekomen;
[afbeelding]
Nu ga ik deze netjes bevestigen, maar vraag me eigenlijk af of dit wel zo stevig is.. Gaat dit niet loszitten? Iemand ervaringen hiermee?

Meestal check je zoiets van te voren maar ja :). Hoop dat je de juiste maat gekocht heb.
 
Jah, kon ze voor een koopje fixen, realiseerde 't me eigenlijk nu pas. Heb er meer mee gezien hoor, maar ben altijd een beetje angstig voor zulke dingen. xD Past verder perfect!
 
Ik zou ze idd zoals al aangegeven net jes op moment vastzetten, dan zou je als je het niet vetrouwd af en toe eens na kunen trekken.
Bij normaal straatgebruik zou ik verder niks geks verwachten maar een beetje loctite kan ook geen kwaad ;)

Wat je eventueel nog extra kan doen is borgen (een beetje overkill op straat ?) of per boutje een merkteken aanbrengen op het boutje en de strop zodra het goed vast zit.
Dan kan je met één blik te controleren of een boutje nog goed vast zit of los gelopen is.
Het streepje kan je zetten met een watervaste stift (opletten met schoonmaak/oplos middelen) of een beetje nagellak of een verfstreepje/puntje.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan