Clover motorkleding

Eelco_

Die hard MF'er
25 mei 2012
597
728
Geldrop
Ik heb in een ver verleden een Clover G4 Grand Tourismo 3 laags jack gekocht. Fantastisch jack en draag het nog steeds met veel plezier. Het jack heeft de afgelopen 10(of zo) jaar zijn diensten bewezen in elke type weer waarbij een leren overal onaangenaam is, en op al mijn reizen van het tropische noorden van Australië tot aan een tyfoon in Japan (en nee, dan is niets waterdicht, tenzij je de openingen dicht pur't).

Helaas begint de waterdichte, uitneembare, liner tekenen van overlijden te vertonen. Na al die tijd is dat op zich en prima resultaat. Contact opgenomen met Clover, maar helaas is de liner niet meer los leverbaar. Een logische opvolger zou weer een Clover jack zijn. Ze hebben nu een serie jacks waarbij de waterdichte liner normaal in het pak zit, maar er ook overheen kan voor als het echt vies weer is, dan blijft het jack zelf droog en zuigt zich niet vol water. En de liner is dan los leverbaar.

Weet iemand waar dat spul in Nederland verkocht wordt? Met google kom ik hier en daar een uitverkoop van sommige low-end jacks tegen, maar ik zoek een zaak die ook de high end jacks van Clover verkoopt.
 
Benelux en Duitsland is geen verkoop meer. Je zou rechtstreeks bij clover.it kunnen bestellen.
 
Motoshop Margraten
daar kocht ik vroeger mijn Clover
 
Rechtstreeks bestellen in Italië kan, en zit ik te overwegen, maar dan wordt het wel allemaal lastig met garantie en zo.
Motoshop Margraten heeft het niet op hun website staan, maar ik zal even bellen.
Bedankt beide.
 
Status update: Er is momenteel geen importeur/vertegenwoordiger van Clover in de Benelux.
 
Terug
Bovenaan Onderaan