Clubfeest ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rec

MF veteraan
14 nov 2001
1.435
6
Diepenbeek, België
Iemand interesse in een jaarlijks clubfeest ?
bv. begin van het jaar, nieuwjaarsviering.
Of is dit niet de bedoeling van het MF ?
Ideeën ?
....
:]
 
Ik ben wel in voor een leuk feest.

Als alle leden zouden komen waar wou je dan het feest houden zijn er volgens mij best wel veel?
 
Aangezien de nederlanders in de meerderheid zijn ergens centraal NL.
Misschien kan Duud een kaart van NL nemen en er prikkers opzetten waar we alen wonen en zo een centraal punt zoeken. Dan nog even vlug fotoke trekken en op het forum plaatsen. Kunnen we allemaal zien waar de MF-ers zitten
 
Aangezien de nederlanders in de meerderheid zijn ergens centraal NL.
Misschien kan Duud een kaart van NL nemen en er prikkers opzetten waar we alen wonen en zo een centraal punt zoeken. Dan nog even vlug fotoke trekken en op het forum plaatsen. Kunnen we allemaal zien waar de MF-ers zitten

wedden dat er in warnsevld geen 6 prikkers kunnen
dafoolio
schamperd
luukie
tink
sg996
gerard wosten
hehehe
 
Tof idee! :) En idd als het op een beetje centrale plaats kan is het helemaal prima! Ik zou wel eens wat MF-ers willen ontmoeten :]
 
Clubfeest werd toch in Lelystad gehouden? :P

Lijkt me wel leuk, maar dan wel ontmoetingspunten in de landsuitersten afspreken. Dus alle Belgen rijden vanaf Groningen naar Lunteren, enz. We maken er tenslotte wel een lekker MOTOR-uitje van, of niet, lui? :]

Dan spreek ik (van nabij A\'dam) wel af in de Ardennen :]
 
Feestjuh is altijd welkom, ik ben er wel bij maar is het niet een beetje kort dag om nu nog een nieuwjaarsfeestje te organiseren? :?
 
Als er een mannetje / vrouwtje of 50 a 75 komen, heb ik wel een geschikte en zeer goedkope locatie.
Locatie kost iets van Fl 75, biertjes en fris kosten Fl 1,50, flesje alcoholvrij kost Fl 1,75.

Niet echt teveel dacht ik zo. Locatie ligt bij Bunnik langs de A12, dus ook makkelijk bereikbaar.

Ik kan zelfs nog een klein aantal MF-ers behuizen mochten die katjelam willen worden.

Mail maar als er animo voor is.
Misschien dat fastcruiser ook nog wat mensen wil behuizen, hij woont ook vlak in de buurt. en 500 meter staat een Hotel, en drie kilometer verderop is er een jeugdherberg....
 
lekker naar braband komen
bij redbull in de tent })
of naar middelbeers klein maar fijn kroegje.
valt wel wat te regelen
 
Hee frits bolkestein...

Vrouw op Laverda ziet CB350F van Frits:
\"Nou, daar heb je nog een hoop werk aan!\"
Bitch!
\"En die tape is moderner dan de motor!\"
BITCH !!!

Die \"bitch\", had die toevallig een gele Laverda, of een grijze? Je hebt waarschijnlijk mijn zus getroffen denk ik. Hehehe...
 
Als er een mannetje / vrouwtje of 50 a 75 komen, heb ik wel een geschikte en zeer goedkope locatie.
Locatie kost iets van Fl 75, biertjes en fris kosten Fl 1,50, flesje alcoholvrij kost Fl 1,75.

Niet echt teveel dacht ik zo. Locatie ligt bij Bunnik langs de A12, dus ook makkelijk bereikbaar.

Ik kan zelfs nog een klein aantal MF-ers behuizen mochten die katjelam willen worden.

Mail maar als er animo voor is.
Misschien dat fastcruiser ook nog wat mensen wil behuizen, hij woont ook vlak in de buurt. en 500 meter staat een Hotel, en drie kilometer verderop is er een jeugdherberg....
Bunnik is niet zo ver hier vandaan, daar kan ik wel mee leven. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan