Clubfeest ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als er een mannetje / vrouwtje of 50 a 75 komen, heb ik wel een geschikte en zeer goedkope locatie.
Locatie kost iets van Fl 75, biertjes en fris kosten Fl 1,50, flesje alcoholvrij kost Fl 1,75.

Niet echt teveel dacht ik zo. Locatie ligt bij Bunnik langs de A12, dus ook makkelijk bereikbaar.

Ik kan zelfs nog een klein aantal MF-ers behuizen mochten die katjelam willen worden.

Mail maar als er animo voor is.
Misschien dat fastcruiser ook nog wat mensen wil behuizen, hij woont ook vlak in de buurt. en 500 meter staat een Hotel, en drie kilometer verderop is er een jeugdherberg....



Bedoel je soms BROTHERS (maar is dat niet een disco??) :?
 
Bedoel je soms BROTHERS (maar is dat niet een disco??) :?

Alsjeblieft zeg, nee geen brothers. Dat is inderdaad een disco, waar zelfs de jongste van ons al te oud voor zijn. YUKKIE.

Nee, meer tent van besloten jongerenvereniging die het gebouw nog wel eens wil verhuren. Moet wel eerst door het bestuur heen daar, maar dat is nog nooit een probleem gebleken. Er vinden genoeg \"rare\" feesten van \"buiten\" plaats, dus een stel motorrijders kan er ook nog wel bij.
En aan Motorrijders zijn ze al gewend.....hehehehe
 
Alsjeblieft zeg, nee geen brothers. Dat is inderdaad een disco, waar zelfs de jongste van ons al te oud voor zijn. YUKKIE.

Nee, meer tent van besloten jongerenvereniging die het gebouw nog wel eens wil verhuren. Moet wel eerst door het bestuur heen daar, maar dat is nog nooit een probleem gebleken. Er vinden genoeg \"rare\" feesten van \"buiten\" plaats, dus een stel motorrijders kan er ook nog wel bij.
En aan Motorrijders zijn ze al gewend.....hehehehe

Je kan het misschien eens aan ons voorzitterke voorleggen.
Voor mij is het goed. Wel 110 km enkel, maar ja.
 
Is de een of andere (motor)camping niet handiger? Dan maakt de afstand niet meer uit, kun je daar je roes uitslapen.
 
Als er een mannetje / vrouwtje of 50 a 75 komen, heb ik wel een geschikte en zeer goedkope locatie.
Locatie kost iets van Fl 75, biertjes en fris kosten Fl 1,50, flesje alcoholvrij kost Fl 1,75.

Niet echt teveel dacht ik zo. Locatie ligt bij Bunnik langs de A12, dus ook makkelijk bereikbaar.

Ik ben voor!
 
Als er een mannetje / vrouwtje of 50 a 75 komen, heb ik wel een geschikte en zeer goedkope locatie.
Locatie kost iets van Fl 75, biertjes en fris kosten Fl 1,50, flesje alcoholvrij kost Fl 1,75.

Niet echt teveel dacht ik zo. Locatie ligt bij Bunnik langs de A12, dus ook makkelijk bereikbaar.

Ik kan zelfs nog een klein aantal MF-ers behuizen mochten die katjelam willen worden.

Mail maar als er animo voor is.
Misschien dat fastcruiser ook nog wat mensen wil behuizen, hij woont ook vlak in de buurt. en 500 meter staat een Hotel, en drie kilometer verderop is er een jeugdherberg....

Voor 75 piek verwacht ik in ieder geval wel een aantal drankjes en wat te bikken voor niets... Zuinige Drent, dus dan krijg je dat!
 
Als er een mannetje / vrouwtje of 50 a 75 komen, heb ik wel een geschikte en zeer goedkope locatie.
Locatie kost iets van Fl 75, biertjes en fris kosten Fl 1,50, flesje alcoholvrij kost Fl 1,75.

Niet echt teveel dacht ik zo. Locatie ligt bij Bunnik langs de A12, dus ook makkelijk bereikbaar.

Ik kan zelfs nog een klein aantal MF-ers behuizen mochten die katjelam willen worden.

Mail maar als er animo voor is.
Misschien dat fastcruiser ook nog wat mensen wil behuizen, hij woont ook vlak in de buurt. en 500 meter staat een Hotel, en drie kilometer verderop is er een jeugdherberg....

Ook voor minder mensen is het geschikt hoor, veel parkeergelegenheid, ook voor diegenen die met de auto komen }) . Drank is alleen wat duurder geworden per 01-01-02 (ach zo gaat dat).
200 m van de afrit, en centraal gelegen.
 
Voor 75 piek verwacht ik in ieder geval wel een aantal drankjes en wat te bikken voor niets... Zuinige Drent, dus dan krijg je dat!

75 piek in totaal valt toch wel mee?
Ik lap wel een geeltje. (Oh nee, die bestaan niet meer: dan maar 10 euro, nog maar 24 euro te gaan...)
 
Laatst bewerkt:
ja dat vind jij !,
ik niet dat is ook ver weg, dan Utreg of zo ( kan nitromax thuis slapen :z )
 
Alsjeblieft zeg, nee geen brothers. Dat is inderdaad een disco, waar zelfs de jongste van ons al te oud voor zijn. YUKKIE.

Nee, meer tent van besloten jongerenvereniging die het gebouw nog wel eens wil verhuren. Moet wel eerst door het bestuur heen daar, maar dat is nog nooit een probleem gebleken. Er vinden genoeg \"rare\" feesten van \"buiten\" plaats, dus een stel motorrijders kan er ook nog wel bij.
En aan Motorrijders zijn ze al gewend.....hehehehe
euh, niet zo min, daar heb ik nog gewerkt ( zelfs opgewbouwd man) pas op he !!!!!

mja, kiddos willen ook wat......
 
Welk bod wil je horen....

Ook 10 Euro-tjes van mij?
Deal, ook 10 Euro-tjes van mij erbij....
Misschien maar vast het bestuur op de hoogte brengen dan?

Ik wil best het bestuur op de hoogte brengen maar ik weet geen ander manier dan deze:

Aangeboden aan het motorforum ivm Clubfeest: Gratis (nu wel, laatste deel van de huur draag ik wel bij) locatie centraal gelegen in Nederland en uitstekend bereikbaar met eigen vervoer (vlak bij Afrit A12). Voldoende parkeergelegenheid. (volgens mij had ik makelaar moeten worden)
Locatie is voorzien van muziek en bar. Drankprijzen zijn goedkoper dan bij commerciele gelegenheden, sluitingstijd naar eigen behoefte in te vullen. Ruimte voor zo\'n 100 mensen. Voor enkele personen zal er slaapgelegenheid geregeld kunnen worden.

Beschikbare dag: liefst op een zaterdag.

Kortom prik maar een aantal data, kunnen we kijken welke geschikt (of er al geen andere activiteiten zijn e.d.).
 
Heb even een paar datums op de poll gezet, dus stemmen maar :]

Op de volgende data is de locatie helaas niet beschikbaar:
2-2
9-2
23-2

RECUMBENT: KUN JE EEN NIEUWE POLL OPENEN? Als je al gestemd hebt kun je niet nog een keer stemmen ;( . Ik wil het ook wel doen maar ik wil niet onder je duiven schieten *D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan