Clubfeest ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alsjeblieft zeg, nee geen brothers. Dat is inderdaad een disco, waar zelfs de jongste van ons al te oud voor zijn. YUKKIE.

Nee, meer tent van besloten jongerenvereniging die het gebouw nog wel eens wil verhuren. Moet wel eerst door het bestuur heen daar, maar dat is nog nooit een probleem gebleken. Er vinden genoeg \"rare\" feesten van \"buiten\" plaats, dus een stel motorrijders kan er ook nog wel bij.
En aan Motorrijders zijn ze al gewend.....hehehehe


uhh ik ga daar weleens uit :?

Maar ik ben dan ook nog 19 en in feb 20
 
Op dinsdag 08 januari 2002 17:22 schreef Spider het volgende:Op de volgende data is de locatie helaas niet beschikbaar:
2-2
9-2
23-2

Ik stem voor Amsterdam (makkelijk voor mij), danwel ergens in het midden van Nederland (makkelijk voor de meesten).

Nu alleen nog stemmen op een datum. :+
 
Bennik nou echt de eerste die reageert? tsjee, mischien moeten we eens een topic openen met wie wat kan mailen en hoe.. :) (om het een beetje in goede banen te leiden dan he.. :+ )

Maarre, puik (wat een woord) initiatief, moeten we zeker wat mee doen. Misschien dat we hier een algemene ledenvergadering ofzo kunnen beleggen, en dan lekker FEESTEN!!! Of gewoon meteen feesten, als het zomer is misschien iets met rooster, vlees en hete kolen?!

Lijkt mij erg leuk dat iedereen op de motor kan komen, dus ergens voor, in of na de zomer?!

(kdenk spui nog maar wat ideeen, dan zijn die er iig niet te kort.... 8-) )
 
Wachten tot de zomer ?!? Lijkt me rijkelijk laat. Vanaf begin maart is de lokatie meestal wel beschikbaar op zaterdag-avond. Ik neem aan dat vanaf die tijd vrijwel iedereen weer op de motor zit (als ze er één hebben }) tenminste).

En anders doen we toch nog een avond?
 
Wachten tot de zomer ?!? Lijkt me rijkelijk laat. Vanaf begin maart is de lokatie meestal wel beschikbaar op zaterdag-avond. Ik neem aan dat vanaf die tijd vrijwel iedereen weer op de motor zit (als ze er één hebben }) tenminste).

En anders doen we toch nog een avond?

no prob here, dan eerder!!! moet er idd alleen een datum gezet worden, misschien is het wel makkelijk om een beetje aan de beurs Utrecht te denken, dus ergens een paar weken daarna?!
Dan zullen we idd (god zij dank) na een TE LANGE WINTER allemaal op de motor kunnen kruipen! (als in bezit van motor }) )
 
Feest? Ik wil ook feesten !!!! :}

Ik hoor het wel.. nu is het winter en houd ik mijn geld in mijn zak voor een aanschaf van een nieuw Dainese pakje op de motorbeurs..

Mark.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan