ClubMET Endurance 17 April

Ninjabiker

Die hard MF'er
12 dec 2002
943
0
Helmond
Nog een paar nachtjes :z
Ben er helemaal klaar voor! Gisteren slicks gemonteerd en nu hopen op mooi weer op Zolder:X

Concept is bijna gelijk aan ZACendurance met als voordeel:
per rijder 1 uur vrije training en 4 uurs endurance met 3 rijders. Het team waar ik in meerij is BHRacing team

Wie is er nog meer van de partij?
 
Meesters in Management! nr.10 is ook weer van de partij :)

Heb zelf nog nooit de ZAC endurance gereden maar heb begrepen dat daar een maximum aantal rondjes per stint geldt. Gelukkig is dat niet zo bij de Club MET en mag het team zelf de lengte van de stints bepalen :]

Mijn eerste meters op de motor dit jaar (hopelijk droog...) B| Heb er wel ontzettend veel zin in *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik vrees er voor dat X-zibit of teammaat een serieuze klapper gemaakt heeft.
Het was in elk geval iemand van een rijder van "nr.10
Meesters in Management"

Naar verluid tijdens een inhaalactie op vuile gedeelte van het circuit gekomen en onderuit gegaan en de moto op hem gekregen.

Uiteraard veel sterkte, naar eerste geruchten van de organisator is de piloot er toch doorgeraakt na een lange twijfelachtige periode. Was weer even een serieuze dip op de stemming net zoals het ongeval van 2 jaar geleden :$
 
Idd, was er als eerste bij als marchel en zag er niet goed uit.
Is 2 keer gestopt met ademen en hebben ze hem moeten reanimeren.
3 dokters zijn er een uur mee bezig geweest naast het circuit.

Armen en benen waren ok, deze heeft hij bewogen.

Ik hoop voor deze dat hij er goed doorkomt want zag er niet goed uit.

Ben na de race naar de veiligheid geweest boven en heb te horen gekregen dat ze hem helemaal gescand hebben en dat hij ok zou zijn.

Was de blauwe R1 en als ik me niet vergis noemt ie Rob


Flipper
 
Laatst bewerkt:
Was niet grappig, hopelijk komt het goed...

Verder een dag met wat trouble voor ons team maar toch lekker gereden. Verslag volgt snel!
 
Ik was er ook bij. Eerst baal je van de rode vlag en de verloren rijtijd en dan ga je je toch wel zorgen maken. Enige opluchting toen we hoorden dat hij "Stabiel maar kritiek was". En daarna ga je dan dus toch weer rijden. We weten allemaal dat het risico erin zit, maar als het dan gebeurt ...

Van mij in ieder geval ook alle stertke toegewenst aan hemzelf en iedereen in zijn omgeving en ik abonneer me gelijk op dit topic zodat ik het gelijk hoor als er wat nieuws is.

Jan Z (#34, Dikke Klappen Snel Thuis)
 
Ik was er ook bij gister. Toen ik het hoorde was het wel erg schrikken :/ . Ook een moment gehad om niet weer op te stappen, maar toch maar weer gedaan toen de wedstrijd na een uur weer begonnen was .

Ik wens Rob en familie/vrienden veel sterkte toe .
 
Kent er iemand zijn achternaam ?
Ik zou die willen gaan bezoeken in het ziekenhuis. Maar weet alleen zijn voornaam.

Groeten flipper
 
Leuk verslagje! Wel balen dat je na intensief sleuten in de winter, meteen panne hebt tijdens je eerste race. '( Lijkt me trouwens best gaaf dat Club MET. :) Wist trouwens niet dat je met slicks mocht (moet?) rijden.
 
Leuk verslagje! Wel balen dat je na intensief sleuten in de winter, meteen panne hebt tijdens je eerste race. '( Lijkt me trouwens best gaaf dat Club MET. :) Wist trouwens niet dat je met slicks mocht (moet?) rijden.

Club MET is zeker gaaf! Hoop dat we de volgende keer wat hoger kunnen eindigen...

In deze cup mag je met slicks, intermediates en regnbanden rijden, maar ook gewoon op SC's of RaceTecs. Eigenlijk gewoon alles als het maar van Pirelli of Metzeler is. Bandenwarmers mag ook gewoon, dus dan maar gewoon slicks!
 
Allemaal bedankt voor het medeleven met de zeer onfortuinlijke crash van mijn team maatje Rob. Zijn familie heeft mij gevraagd dit bericht hier te plaatsen.


Rob is bij het uitkomen van de Villeneuve-chicane na de Sacramentsheuvel op het vuile gedeelte van de baan terecht gekomen.
Bij het uitaccelereren heeft zijn achterwiel de grip verloren en werd Rob met een high-sider van zijn motorfiets geworpen.
Hoewel de snelheid op dat punt van de baan relatief laag is, is Rob zeer ongelukkig terecht gekomen.
Naar alle waarschijnlijkheid is Rob tijdens zijn val aan het hoofd geraakt door zijn motorfiets. De klap was in ieder geval hard genoeg om een flinke scheur in zijn helm te veroorzaken.
Rob kwam gelukkig ruimschoots voor de bandenstapel tot stilstand en heeft deze dus niet geraakt.

Voorlopig is vastgesteld dat Rob een gebroken sleutelbeen en gekneusde longen heeft.
Meest zorgwekkend is echter de klap op zijn hoofd die op zijn minst een zware hersenschudding veroorzaakt heeft..
In het ziekenhuis heeft men direkt na aankomst de nodige maatregelen getroffen om eventuele zwelling van de hersenen direct te kunnen signaleren.
Vooralsnog wordt Rob kunstmatig in coma gehouden zodat zo min mogelijk zwelling kan ontstaan. Dit zal in ieder geval tot na het weekend duren, maar misschien ook wel langer.
Om deze reden kan Rob ook nog geen bezoekers ontvangen, anders dan familie.

Aangezien de eerste 48 uren de meest kritieke zijn en Rob deze goed heeft doorstaan, is er reden om positief te zijn dat Rob er weer bovenop zal komen. Wij kennen Rob als een eerste-klas knokker die zich niet zomaar gewonnen geeft en denken daarom dat hij ook deze situatie zal weten te overwinnen. Op dit moment is het nog even afwachten hoe Rob hier uit komt en hoe lang het herstel zal duren.

Via deze weg wil de familie van Rob en Meesters in Management Racing, alle belangstellenden bedanken voor hun medeleven en beterschapswensen.
Jullie steunbetuigingen zullen zeker aan Rob doorgegeven worden zodra hij weer voldoende hersteld is om hiervan kennis te nemen.
 
quote: En de uitslagenlijstjes in het verslag van Team NPR komen me ook al zo bekend voor...

Haha sorry :+ vond het net even gemakkelijker dan dat ik zelf de boel nog moest scannen....

veel sterkte btw voor rob en de zijnen
 
Laatst bewerkt:
Allemaal bedankt voor het medeleven met de zeer onfortuinlijke crash van mijn team maatje Rob. Zijn familie heeft mij gevraagd dit bericht hier te plaatsen.


Ik had het nieuws ondertussen al van Flipper gekregen(de marchal die Rob als eerste bijgestaan heeft).

Zoals vermeld lijkt het allemaal wel goed te komen, maar uiteraard is het nog even iets langer afwachten. Wij (2fast4u.be en thefastforum.be) duimen allemaal voor een complete recovery voor Rob :Y
 
Tis inderdaad nog even afwachten. In ieder geval ben ik heel blij dat Flipper zo een gedetailleerd verhaal kan vertellen zodat we achteraf toch meer weten van wat er zich afgespeeld heeft direct na het incident.
Nogmaals bedankt voor de steun!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een verslagje van onze eerste race online gezet...

Klik!

rara wie is dit? :W

4745525_97L9T
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan