Clubweekenden Ned. Ver. Zijspanrijders ( NVZ )

sidebike

MF veteraan
1 aug 2008
1.085
31
De club weekenden van de NVZ zijn ook weer bekend, als je zin en tijd hebt ben je van harte welkom.

Voorjaarsweekend 27,28,en 29 Maart Camping Driehuis in Reek.

Hemelvaartweekend 14,15,16, en 17 Mei Camping Hellenthal in Hellenthal in de Duitse Eifel.

Open kids weekend 26,27,en 28 Juni camping en speelparadijs de Flierefluiter in Raalte

Najaarsweekend 25,26,27 September.....camping nog niet bekend...

voor info kun je kontakt opnemen met onze secretaris...zie onze website www.zijspanrijders.com
 
Hemelvaart hebben JFJ en de dames in de agenda gebrandmerkt. Als er tegen die tijd een RX5 oid aan de VFR hangt zullen wij bij redelijk weer afzakken richting Eifel.

Kids weekend staat ook weer in de planning. Raalte is lekker dichtbij ook.
 
het kids weekend staat in ieder geval op de planning. Of ik ze allemaal mee krijg (met begeleiding van moeders dan graag) weet ik nog niet.

Als moeders niet mee kan/wil, dan wordt het een robbertje vechten tussen de oudste twee wie er mee mag... of ik ga op de zaterdag wisselen dat kan ook...

dan kom ik op de vrijdag met Mees en kom ik op zaterdag met Jet (aangezien Roos dus ook pas op zaterdag komt) Dat lijkt me een goed compromis
 
ik ga er een beetje van uit dat vrouwlief niet mee wil, die heeft het meestal na een kwartiertje wel al weer gezien achterop :+
 
Laatst bewerkt:
Jij hebt het blijkbaar niet getroffen Dropje :/

juist wel ! _O- _O-

En het maakt toch ook niet uit? Ze laat me er verder vrij in. Zij heeft weer haar eigen dingen, heb ik geen probleem mee hoor.


Edit; ik zou er trouwens ook niet aan moeten denken, 2,5 uur lang een beetje achterop zitten zitten :N
 
Laatst bewerkt:
Is ook weer waar. Mijn vrouw vind de motor weekenden prachtig en rijd dan zelf mee.
Dan is het een ander verhaal.
 
De club weekenden van de NVZ zijn ook weer bekend, als je zin en tijd hebt ben je van harte welkom.

Voorjaarsweekend 27,28,en 29 Maart Camping Driehuis in Reek.

Hemelvaartweekend 14,15,16, en 17 Mei Camping Hellenthal in Hellenthal in de Duitse Eifel.

Open kids weekend 26,27,en 28 Juni camping en speelparadijs de Flierefluiter in Raalte

Najaarsweekend 25,26,27 September.....camping nog niet bekend...

voor info kun je kontakt opnemen met onze secretaris...zie onze website www.zijspanrijders.com

Is niet enkel voor leden ? iedereen welkom ?
 
Wel beetje ter oriëntatie natuurlijk, maar uiteraard welkom Bert!
 
Precies, zoals JFJ het zegt, anders krijg je nooit een idee van de club :)
 
open kids weekend lijkt me wel wat, eens kijken of dat lukt.. staat in ieder geval op de kalender :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan