Clubweekenden Ned. Ver. Zijspanrijders ( NVZ )

Heb niet de tijd gevonden om eens tot daar te komen , is ook zo een pokkeeind ver weg , al is dat met een BB ook nu niet zo lang rijden ;-)

Je mag hier toch echt niet harder dan 130.........nou ja kleine stukjes dan
Verder alleen maar veel 100/80...........dus kan ik net zo snel zijn als u *O*
 
Wat waren het weer fantastische dagen in Luxemburg, over het algemeen goed zonnig weer, de echte bikkels lieten zich niet van de wijs brengen en pakten Zondag in de regen de boel in...en gingen op een enkeling na huiswaarts.
 
Over een paar weken is het zover....het NVZ kidsweekend, dit jaar in Limburgse Panningen.
Dit is een open weekend!

Camping Beringerzand Heide 5, 5981 NX Panningen.

Meer weten? stuur een mail naar ; secr-nvz@live.nl
 
Mmmm, oudste heeft vrijdagavond uitvoering/presentatie van haar streetdance-clubje (haar hart en ziel) en zaterdag clubkampioenschappen acro.
De jongste heeft zaterdag een kano- of klimbos-uitje (afhankelijk van het weer) van de Welpen (scouting)


Ik denk niet dat er veel animo zal zijn binnen het gezin om er met de motor op uit te trekken komend weekend.... -O-
 
Ik zou het heel leuk vinden om een keer te komen kijken, maar mijn kinderen zijn nog te jong om met het zijspan mee te gaan. Om met een auto te komen kijken vind ik ook weer niks eigenlijk...
Maar het is maar 3 dorpen verder dus de verleiding is wel groot..
 
altijd op de zaterdagavond...zelf je vlees meenemen, NVZ regelt de BBQ en kolen.
 
Ik zou het heel leuk vinden om een keer te komen kijken, maar mijn kinderen zijn nog te jong om met het zijspan mee te gaan. Om met een auto te komen kijken vind ik ook weer niks eigenlijk...
Maar het is maar 3 dorpen verder dus de verleiding is wel groot..

Tot morgen ;)
 
Dat was weer een beregezellig weekend, jong en oud hebben zich prima vermaakt, lachspieren weer goed getraind.
 
Terug
Bovenaan Onderaan