CNC Frezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

LR-Milling

spamban
4 dec 2008
1
0
Nieuw Amsterdam
LR,
een flexibel en modern verspanend bedrijf dat graag zo goedkoop mogelijk adverteert bla bla bla

[modbreak]
Lees de richtlijnen eens. Dit is beslist niet toegestaan.
[/modbreak]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
misschien helpt dit..
slot.jpg
 
Laatst bewerkt:
er zou eigenlijk een rubriek moeten zijn waar bepaalde bedrijven advertenties neer mogen zetten na een basis controle. zo irritant als je dagen lang moet wachten op iemand die toevallig zo iets heeft staan. topic is goed, maar idd, niet op z'n plek!
 
er zou eigenlijk een rubriek moeten zijn waar bepaalde bedrijven advertenties neer mogen zetten na een basis controle. zo irritant als je dagen lang moet wachten op iemand die toevallig zo iets heeft staan. topic is goed, maar idd, niet op z'n plek!


hier ben ik het helemaal mee eens, waarom mogen leden elkaar wel helpen tegen ( geringere) betaling, en bedrijven waar menig een baat bij kunnen hebben niet???

voordat ie verdwijnt, je staat al in mijn favorieten
 
Laatst bewerkt:
hier ben ik het helemaal mee eens, waarom mogen leden elkaar wel helpen tegen ( geringere) betaling, en bedrijven waar menig een baat bij kunnen hebben niet???
Dus als het een bedrijf is waar iemand baat bij heeft mag ie wel gratis adverteren?
Als MF zo'n interessante doelgroep voor hem is, mag ie net als de andere adverteerders gewoon betalen. Als we gratis advertenties toestaan, is het eind zoek.

En anders begint ie zelf maar een forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan