Ik heb een Yamaha Radian van 1989 waar de tank enkele jaren terug van lekte(is gerepareerd met een coating aan de binnenkant), door wat problemen met starten ben ik naar het probleem gaan zoeken. Als ik via de vulopening in de tank kijk, zie ik de schilfers tegen de tank wand zitten en loslaten(zie foto), na het legen van de tank merkte ik dat er erg veel gruis van de coating in zat.(op sommige delen in de tank is de coating geheel verdwenen)
Deze hersteloperatie van de lekkende tank is een paar jaar terug door een motorzaak uitgevoerd(mij niet bekend welke). Echter lijkt er dus iets niet goed gegaan te zijn.
Is het mogelijk om de tank opnieuw te laten coaten als de oude coating er nog in zit?
hoe zou ik dit het beste eruit kunnen (laten) halen? of kan ik beter naar een nieuwe tank opzoek gaan
hoewel de tank nu niet lekt komt er zoveel rotzooi in mn blok dat hij nu ook niet meer wil starten. zodoende heb ik geprobeerd om te carburateurs open te maken om te zien hoeveel rotzooi daarin is gekomen, echter krijg ik de schroeven totaal niet los na 24 uur weken in kruipolie/multispray. Zijn hier nog handige tips voor?
Deze hersteloperatie van de lekkende tank is een paar jaar terug door een motorzaak uitgevoerd(mij niet bekend welke). Echter lijkt er dus iets niet goed gegaan te zijn.
Is het mogelijk om de tank opnieuw te laten coaten als de oude coating er nog in zit?
hoe zou ik dit het beste eruit kunnen (laten) halen? of kan ik beter naar een nieuwe tank opzoek gaan
hoewel de tank nu niet lekt komt er zoveel rotzooi in mn blok dat hij nu ook niet meer wil starten. zodoende heb ik geprobeerd om te carburateurs open te maken om te zien hoeveel rotzooi daarin is gekomen, echter krijg ik de schroeven totaal niet los na 24 uur weken in kruipolie/multispray. Zijn hier nog handige tips voor?