Cockpit

Status
Niet open voor verdere reacties.

NSR_rijder

Rookie
3 apr 2007
27
0
Ik zit met het probleem dat het electra niet werkt in mijn cockpit, ( op de verlichting van de temp meter na!

Nu heb ik de accu doorgemeten en die geeft 3,3 volt aan. Te weinig natuurlijk maar dit is niet de reden dat een aantal lichtjes en de temp meter niet werkt denk ik.

Wie kan mij helpen?:)


Gr.
 
is het dus wel...
Waar werken anders die lichtjes op?
Je accu is veel te zwak om meer dan 1 ding te voeden...
Moet normaal boven de 12 zijn!!!!

laad hem eens op zou ik zeggen, kun je zien dat dat het is
 
Laatst bewerkt:
Laad nou eerst eens even je accu op of, wanneer je accu naar zijn grootje is, zet er een andere op en kijk dan nog eens.
 
maar 1 lampje van de temp meter brand gewoon goed fel!

jah die zuigt dus als waarschijnlijk enige nog accuutje nog verder leeg.
Wat denk je nou zelf dan?
Je hebt geen licht in je cockpit (verlichting zelf kan ook niet werken zo), je accu is op ong.3 volt en dan zeg je "kan de accu niet zijn".

Je moet als eerste je accu bekijken....ik weet niet of je cockpitilchtjes serie geschakeld zijn...als dat het geval is dan zuigt het lampje als eerste alle stroom weg.
Gewoon ff accu opladen, is geen zak aan , kost geen geld (stroom dan wel ja) en kan je dat alweer wegstrepen mocht het niet zo zijn.

Groete

Brakke
 
jah die zuigt dus als waarschijnlijk enige nog accuutje nog verder leeg.
Wat denk je nou zelf dan?
Je hebt geen licht in je cockpit (verlichting zelf kan ook niet werken zo), je accu is op ong.3 volt en dan zeg je "kan de accu niet zijn".

Je moet als eerste je accu bekijken....ik weet niet of je cockpitilchtjes serie geschakeld zijn...als dat het geval is dan zuigt het lampje als eerste alle stroom weg.
Gewoon ff accu opladen, is geen zak aan , kost geen geld (stroom dan wel ja) en kan je dat alweer wegstrepen mocht het niet zo zijn.

Groete

Brakke

Oke dit zal ik even doen zowiezo,, maaar de andere verlichting werkt wel ( voor en achter )
 
hoezo hij brand alleen op groot licht?
dan zou er wel wat fout kunnen zijn met je bedrading.
En gewoon licht gaat neit aan?
en knipperlichten ook niet?

gewoon licht heb ik als ik grootlicht aan doe:P knipperlichten liggen er tijdelijk af maar die deden het eerder wel gewoon

En bedrading lijkt me wel in orde omdat de lichtjes het eerder wel allemaal deden
 
1 uur geleden geregistreerd, niet eens voorgesteld en meteen vragen over een honda nsr
schakelbrommer?

:W

en ja ik weet dat rossi er ook op reed ja en dat was geen brommer
 
Laatst bewerkt:
Als je accu echt maar 3v is dan gaat je koplamp en/of je achterlicht zeker niet branden.
Dus als je koplamp echt nog brand en blijft branden dan heb je wellicht niet goed gemeten.

Als je wel goed hebt gemeten en je accu is daadwerkelijk 3v gooi je hem beter weg. Als je accu zo ver ontladen is heeft hij toch schade opgelopen en wordt hij nooit meer goed genoeg om spanning vast te houden voor bijvoorbeeld je startmotor.

Uiteraard kan het nooit kwaad om hem op te laden en dan ff te kijken of je cockpit werkt.
 
Laatst bewerkt:


en dat van een 26 jarige student..... :X
Hoop dat je dan 2 studies gedaan hebt.

kerel, laat die jongen met rust...tis toch al leuk genoeg dat die iets met brommers/motoren doet en niet op straat omaatjes berooft of crack loop te dealen.
Hoe moet hij nou weten dat die zich hier moet voorstellen, staat toch nergens?

Be happy, dont worry :]

Hoe dan ook back on-topic.

Inderdaad als je accu 3,3 Volt is dan heb je iets neit goed gemeten.
Kan niet zijn dat je goed gemeten hebt als je lichten nog goed branden.
Meet hem nog eens op, en meet hem ook op terwijl je brommer loopt (als dat kan).
Als die loopt dan moet die minstens meer dan 13volt aangeven.
 
Laatst bewerkt:
en dat van een 26 jarige student..... :X
Hoop dat je dan 2 studies gedaan hebt.

kerel, laat die jongen met rust...tis toch al leuk genoeg dat die iets met brommers/motoren doet en niet op straat omaatjes berooft of crack loop te dealen.
Hoe moet hij nou weten dat die zich hier moet voorstellen, staat toch nergens?

Be happy, dont worry :]

Hoe dan ook back on-topic.

Inderdaad als je accu 3,3 Volt is dan heb je iets neit goed gemeten.
Kan niet zijn dat je goed gemeten hebt als je lichten nog goed branden.
Meet hem nog eens op, en meet hem ook op terwijl je brommer loopt (als dat kan).
Als die loopt dan moet die minstens meer dan 13volt aangeven.


Hij loopt en heeft dus ook verlichting ( voor en achter ) en de accu geeft toch echt 3,3 volt aan!

Ik ga hem morgen eerst is laten opladen

Owja ik zal mezelf wel even gaan voorstellen:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan