Code tankpas 25,- bij afsluiten KNMV verzekering

Status
Niet open voor verdere reacties.
23 jan 2013
157
0
Gelderland
Beste leden,

Na het behalen van mijn motorrijbewijs heb ik een zogenaamd '' bikerstoolkit '' ontvangen met wat leuke kortingen e.d. Helaas kan mijn motor niet bij de KNMV verzekerd worden vanwege zijn leeftijd B| Wel heb ik een code gekregen die kan worden ingevoerd bij het afsluiten van een verzekering bij KNMV. Dit levert een total fuelpas met 25 euro op :Y Inmiddels heb ik me motor bij de Unive ondergebracht en heb ik niks aan de code. Deze actie loopt nog tot 1 juni 2013. Ik vermeld de code gewoon in het topic zodat de eerste de beste die een verzekering afsluit deze kan gebruiken, en om te voorkomen dat ik 'm naar iemand stuur die 'm uiteindelijk niet gebruikt. Wees wel even zo netjes om een reactie te plaatsen als je 'm gebruikt heb :W

Code: HF1KNMV

Remy
 
Laatst bewerkt:
Beste leden,

Na het behalen van mijn motorrijbewijs heb ik een zogenaamd '' bikerstoolkit '' ontvangen met wat leuke kortingen e.d. Helaas kan mijn motor niet bij de KNMV verzekerd worden vanwege zijn leeftijd B| Wel heb ik een code gekregen die kan worden ingevoerd bij het afsluiten van een verzekering bij KNMV. Dit levert een total fuelpas met 25 euro op :Y Inmiddels heb ik me motor bij de Unive ondergebracht en heb ik niks aan de code. Deze actie loopt nog tot 1 juni 2013. Ik vermeld de code gewoon in het topic zodat de eerste de beste die een verzekering afsluit deze kan gebruiken, en om te voorkomen dat ik 'm naar iemand stuur die 'm uiteindelijk niet gebruikt. Wees wel even zo netjes om een reactie te plaatsen als je 'm gebruikt heb :W

Code: HF1KNMV

Remy

Hoe oud is dat ding???? Mijne is uit 1978 en gewoon bij die gasten verzekerd :?
 
Hoe oud is dat ding???? Mijne is uit 1978 en gewoon bij die gasten verzekerd :?

Vond het ook wat bijzonder aanegzien ze pas uit 1990 is _O- . Kreeg iedere keer de melding: Een motor van deze leeftijd kan niet worden verzekerd B| Daarnaast kwam ik bij de berekeningen in mijn geval op 12 euro per maand uit. Uiteindelijk voor 7 euro bij de Unive ondergebracht. :Y
 
Bij de KNMV kun je gewoon elke motor verzekeren. Misschien had je even kunnen bellen. De KNMV heeft in mijn ogen de betere voorwaarden in vergeleijking met anderen.
 
Die discussie hoeft niet meer gevoerd te worden want ik zit al bij de Univé. Ook mijn andere verzekeringen heb ik daar al jaren met tevredenheid lopen. Het gaat om de code!
 
Voor motoren van 20+ heeft de KNMV de classic verzekering, mogelijk dat hij daardoor niet meer in de normale verzekering kan oid...
Heb er 2 motoren uit '87 verzekert, zo'n 4euro per maand, per stuk. Daarvoor bij Unive, was ook prima idd. :)

Zat er in dat pakket ook niet een proefabbo op een of ander blad die na een jaar stil verlengt werd waardoor je alsnog moest betalen?
 
Voor motoren van 20+ heeft de KNMV de classic verzekering, mogelijk dat hij daardoor niet meer in de normale verzekering kan oid...
Heb er 2 motoren uit '87 verzekert, zo'n 4euro per maand, per stuk. Daarvoor bij Unive, was ook prima idd. :)

Zat er in dat pakket ook niet een proefabbo op een of ander blad die na een jaar stil verlengt werd waardoor je alsnog moest betalen?
:^

bij 20jaar of ouder moet je de classic verzekering hebben. Staat slecht aangegeven :Y Heb ook eerst gebeld voor ik 'm kon verzekeren :+
 
:^

bij 20jaar of ouder moet je de classic verzekering hebben. Staat slecht aangegeven :Y Heb ook eerst gebeld voor ik 'm kon verzekeren :+

Vandaar dat het afsluiten niet lukte :P . Unive heeft ook zo'n klassiekers verzekering maar die kon je alleen afsluiten als je de motor niet voor woon-werk gaat gebruiken en zo rond de 5000 km per jaar gaat gebruiken. :Y Moeilijk in te schatten voor mij of dat gaat gebeuren en ik ga 'm hopelijk dagelijks gebruiken voor woon-werk. :Y En ach, nu betaal ik 7 ipv 4 euro. Daar lig ik niet wakker van :)
 
Voor motoren van 20+ heeft de KNMV de classic verzekering, mogelijk dat hij daardoor niet meer in de normale verzekering kan oid...
Heb er 2 motoren uit '87 verzekert, zo'n 4euro per maand, per stuk. Daarvoor bij Unive, was ook prima idd. :)

Zat er in dat pakket ook niet een proefabbo op een of ander blad die na een jaar stil verlengt werd waardoor je alsnog moest betalen?

Klopt! Er zit ook een jaar lidmaatschap bij. Er werd me toegezegd dat dit ook voor pechservice zou zijn, maar in de bevestigingsbrief die ik van het KNMV ontving stond dat dit jaar pechservice niet meer standaard in het pakket zit -O-
 
Klopt! Er zit ook een jaar lidmaatschap bij. Er werd me toegezegd dat dit ook voor pechservice zou zijn, maar in de bevestigingsbrief die ik van het KNMV ontving stond dat dit jaar pechservice niet meer standaard in het pakket zit -O-

Mocht je het abbo niet bevallen mag je hem nu vast opzeggen anders krijg je in november een acceptgiro thuis :z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan