code van de weg

Als er een auto voor óf achter je rijdt met een display daarop met "POLITIE.....VOLGEN.....POLITIE" dan betekent dat je je een financiele bijdrage mag doen aan de schatkist.
 
Werd eens ingehaald door iemand die over zijn schouder naar zijn rug aan het wijzen was (wat ik niet begreep :? ). Kwam er een tijdje later achter dat mijn rugzak dus open stond |( . Gelukkig nix kwijt *D
 
Werd eens ingehaald door iemand die over zijn schouder naar zijn rug aan het wijzen was (wat ik niet begreep :? ). Kwam er een tijdje later achter dat mijn rugzak dus open stond |( . Gelukkig nix kwijt *D

whahahaha :) :) :)
 
Zuidelijke motorrijders strekken hun linkerbeen als groet ipv een van de handen van het stuur/handlebars af te halen.
 
Naast Skoezie gaan rijden en druk wijzen naar z'n voeten. Hij had niet door dat hij een baal plastic meesleepte :+
 
als ik over de linkerbaan iemand inhaal, strek ik idd mijn rechtebeen om te groeten. KIJK uit dit is best eng bij 170 per uur, je been kan naar achter klappen en in je achterwiel komen. :X
 
Jah, in een groepje rijdend doe je wel eens de "wiebelende hand bij de helm beweging met daarin een denkbeeldig bekertje" wat weer zoveel betekent als "wat jij doet maakt me niet uit, maar ik ga koffie drinken"

Ook is het wijzen naar de benzinetank een teken dat je droog komt te staan.

Het tweede teken wordt door je maat meestal met het eerste teken beantwoord :9
 
hmmm, dat Start your Engines-gebaar gebruiken wij meestal voor "JAAAAA, nog een extra rondje over de rotonde!"


Het extra rondje over de rotonde is ook wel een draaiende beweging met de vinger naar beneden
 
hahaha,


leuk topic.


ik zwaai nooit bij plus 160 :]

Kinderachtig zeg :+



Op vrijdag 13 juni 2003 14:01 schreef Ryser het volgende:
Indien beide benen langs de motor heen en weer bewegen en kontakt met de grond maken kan dit wel eens betekenen dat de benzine op is of technische bijstand gewenst is.


LOL!



Op vrijdag 13 juni 2003 14:16 schreef Nick Name het volgende:De belangrijkste code : Shift 7 = Saven


[noob modus]
ehh..? betekend dat?
[/noob modus]
 
Het extra rondje over de rotonde is ook wel een draaiende beweging met de vinger naar beneden

Meest maak ik dat xtra rondje gewoon en is 1 ieder in de war vraag maar aan Jan en Ruud.
Proberen ze gelijk halsbrekende toeren uit te halen om je in te halen op een klaverblad omdat ze denken dat je verkeerd rijd. *D
 
Nee, ik niet zeker...

Onderweg over de A15 (om auto en motor op te halen) werd ik door Sjako met 230 ingehaald, en helemaal in paniek geprobeerd met de VW passat erachteraan de blazen, zo hard dat de diesel uit de luchtkanalen kwam. 10 minuten later kwam hij me wéér met 230 voorbij :? :?


klaverblaadje genomen... wist ik veel
 
Nee, ik niet zeker...

Onderweg over de A15 (om auto en motor op te halen) werd ik door Sjako met 230 ingehaald, en helemaal in paniek geprobeerd met de VW passat erachteraan de blazen, zo hard dat de diesel uit de luchtkanalen kwam. 10 minuten later kwam hij me wéér met 230 voorbij :? :?


klaverblaadje genomen... wist ik veel
L :+ L
 
Terug
Bovenaan Onderaan