Colin Edwards volgend jaar WSBK?

4 sep 2006
109
0
klazienaveen
Heb voor een tijdje terug ergens gelezen dat Camel yamaha vergaande interesse heeft in Casey stoner...dit zou dus betekenen dat colin edwards overbodig wordt in dit team( helaas heeft ie ook nog niets gepresteerd dit jaar, op een fantastische show in Assen na dan ) Nu gingen er geruchten dat Colin waarschijnlijk bij Yamaha Italia (wsbk) een contract zou kunnen tekenen en dus wedreom teamgenoot van Haga zou worden :9~ . Wie o wie kan mij hier iets meer over vertellen?
 
Die roddels zijn nieuw voor mij. Lijkt wel of alle toppers weer terugkeren naar het SBK. Nog ff en we zien Aaron Slight en Scott Russell ook weer rijden... *O* Dat waren nog eens tijden....
 
Stoner blijft volgend jaar bij honda lcr.zelfs een 2e rijder in dat team.Denk dat colin volgend jaar nog wel motogp rijd of dat in het team bij vale is is zeer onduidelijk,hoop het wel schitterend duo.Vergeet neit dat colin vorig jaar een geweldig mooi seizoen heeft gereden op de yamaha en ook dit seizoen rijd hij redelijk.Vergeet niet dat vale ook bizar slecht heeft gepresteerd he.Dit lag puur aan de yamaha m1 06 versie.
 
Stoner blijft volgend jaar bij honda lcr.zelfs een 2e rijder in dat team.Denk dat colin volgend jaar nog wel motogp rijd of dat in het team bij vale is is zeer onduidelijk,hoop het wel schitterend duo.Vergeet neit dat colin vorig jaar een geweldig mooi seizoen heeft gereden op de yamaha en ook dit seizoen rijd hij redelijk.Vergeet niet dat vale ook bizar slecht heeft gepresteerd he.Dit lag puur aan de yamaha m1 06 versie.
bizar slecht??? hahah met de meeste overwinningen dit jaar en op de derde plek in de tussenstand??
rossi kan ook op een minder goeie bike heel hard gaan... dat heeft edwards dus weer niet.
je moet niet vergeten dat rossi 3 keer met pech heeft gestaan en er een keer vanaf is gereden door elias.. dus in principe rijd hij zelf gewoon bizar goed :)
 
Rossi kan absoluut niet spreken van een goed seizoen.de meeste keren toch uitgevallen door pech met de machine en geen afstelling kunnen vinden in de trainingen.
 
Stoner blijft volgend jaar bij honda lcr.zelfs een 2e rijder in dat team.Denk dat colin volgend jaar nog wel motogp rijd of dat in het team bij vale is is zeer onduidelijk,hoop het wel schitterend duo.Vergeet neit dat colin vorig jaar een geweldig mooi seizoen heeft gereden op de yamaha en ook dit seizoen rijd hij redelijk.Vergeet niet dat vale ook bizar slecht heeft gepresteerd he.Dit lag puur aan de yamaha m1 06 versie.

Waar haal je vandaan dat Stoner bij LCR blijft?? En dat zelfs met een 2e zitje erbij?
Heb je een bron misschien?

Je maakt me nieuwsgierig :9
 
Edwards op een vernieuwde SP1/2 en dan is het weer helemaal compleet.....dat waren tijden.....
 
Die roddels zijn nieuw voor mij. Lijkt wel of alle toppers weer terugkeren naar het SBK. Nog ff en we zien Aaron Slight en Scott Russell ook weer rijden... *O* Dat waren nog eens tijden....


Russell mag niet meer rijden, zijn ongevalsverzekering heeft uitbetaald na dat hij een smerige crash had bij start van de Daytona 500 2 jaar geleden.
er knalde iemand achterop bij de start omdat zijn motorafsloeg geloof ik.
hoe dan ook heeft Lloyds (zijn verzekering) uitbetaald, kanttekening is dat hij nooit meer het circuit op mag. een keuze waar hij nu ietwat spijt van heeft maar dat is niet anders.
dus dan maar de dagen slijten met een paar miljoen op de bank, een lekker chickie van 22 en een Yamaha R1-sp (waar hij gewoon voor moest betalen..)
 
Aron Slight was toch coureur van Castrol Honda?
Hij was degene die altijd van die aparte kapsels had of was dat iemand anders?
 
slight is/was een bikkel maar een eeuwige 2de. Edwards reed ook veel beter.
ik geloof dat slight die komst van de SP1 niet eens meegemaakt heeft.
Hij doet nu hetzelfde als Jurgen vd. G. beetje rommelen met auto's en supermoto's.
 
Russell mag niet meer rijden, zijn ongevalsverzekering heeft uitbetaald na dat hij een smerige crash had bij start van de Daytona 500 2 jaar geleden.
er knalde iemand achterop bij de start omdat zijn motorafsloeg geloof ik.
hoe dan ook heeft Lloyds (zijn verzekering) uitbetaald, kanttekening is dat hij nooit meer het circuit op mag. een keuze waar hij nu ietwat spijt van heeft maar dat is niet anders.
dus dan maar de dagen slijten met een paar miljoen op de bank, een lekker chickie van 22 en een Yamaha R1-sp (waar hij gewoon voor moest betalen..)
He, nooit geweten.
 
Waar haal je vandaan dat Stoner bij LCR blijft?? En dat zelfs met een 2e zitje erbij?
Heb je een bron misschien?

Je maakt me nieuwsgierig :9
Klopt.
heb het ook gelezen in een motorblad.
Kan Moto73 zijn maar dacht dat het Motor was.....
Stoner blijft bij dit team. Dat is zeker en Misschien kan Edwards zelfs samen met Stoner in een team. In theorie dan.... ;)
Roberto Rolfo zou ook weer aanspraak maken op een zitje ergens in een MotoGP team. :]
 
Roberto Rolfo wordt op dit moment in de MOTOR ook genoemd als teamgenoot van Ruben Xaus bij sterilgarda Berik team in de SBK en zelfs ook als mogelijke opvolger van Kenan Sofuoglu bij het Winston ten kate SS team.
 
slight is/was een bikkel maar een eeuwige 2de. Edwards reed ook veel beter.
ik geloof dat slight die komst van de SP1 niet eens meegemaakt heeft.
Hij doet nu hetzelfde als Jurgen vd. G. beetje rommelen met auto's en supermoto's.
slight is een echte kiwi, zo gek als een deur en super aardig..vogens mij heb ik ergens op zolder nog een dia, met slight en edwards toen ze nog samen in het castrol-team zaten in 2000
 
Dat van Russell wist ik niet. Wat een bizar ongeluk zeg....Ik vroeg me al af waar die gozer was. Van Slight wist ik het wel. Om die gast heb ik zo gelachen, vreemde kapsels, stoere kerel maar echt een softie. Had gelezen dat hij zijn eerste autostrandrace had gewonnen....dat is dan wel weer stoer. Ik had wel medelijden met hem toen hij nog met Little John in het team zat....Nooit eerder heb ik zo'n irritant ventje meegemaakt zeg. Ik heb zelfs nog een algeneter naar John vernoemd... *O*

Maar Colin terug........van mij mag hij. Zeker nu met Max Biaggi erbij, gaat erg leuk worden volgend jaar. Nu moet Troy Corser nog even tekenen, dan weet ik zeker dat mijn favorieten er allemaal weer bij zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan