collega rijders

Aha zo.

Gewoon helpt elkaar daar waar kan, en in deze, ondersteun elkaar, het is kleine moeite groot plezier..........................mij kost die grap op technieck ook alleen maar kpn tikken, maar dat doe je gewoon voor elkaar.

En helpen dat doet ie,..

Jij hebt me toch eens die cd toe gestuurd,.. nogmaals bedankt, beterschap voor je vriend en ik beloof dat ik een kaartje zal sturen...
 
B.Beurskens@scheepens.nl, alleen daar heeft hij nu weinig aan, want ligt zeker nog 3 weken in het ziekenhuis, zijn vriendin neemt de post mee, adres uit het ziekenhuis heb ik ook nog niet
 
Klote zeg...het zal je maar gebeuren.....
curse.gif

Veel sterkte en beterschap voor Bart
.........en voor de bestuurder van de auto
flipa.gif
 
mooi k**** zo iets
sterkte bart
hopenlijk komt alles weer in orde met je been.
Als deze post groot genoeg is alles uitprinten en opsturen?
 
B.Beurskens@scheepens.nl, alleen daar heeft hij nu weinig aan, want ligt zeker nog 3 weken in het ziekenhuis, zijn vriendin neemt de post mee, adres uit het ziekenhuis heb ik ook nog niet

Nou, ik heb een collega die ook net terug is van paar maand revalideren. Die emailtjes die hij ontvangt nadat hij uit\'t ziekenhuis komt gaat ie ook nog prettig vinden hoor.
 
Is zijn nickname niet via de registratie te bekijken/op te zoeken? Of span ik nu het paard achter de wagen, mods?

In ieder geval heel veel sterkte aan Bart, hopelijk kan ie straks weer genieten van het motorrijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan