Collega wil wedstrijdje

Het is toch wel een prestige strijd hè :?
Als je nu bang bent om te verliezen, zou ik eerst maar eens wat gaan oefenen.
Of je legt je collega gewoon de harde feiten voor en misschien gaat die dan ook wel motorrijden... :+

Dat valt wel mee + ik denk dat het nooit gebeurt maar ik ga het wedstrijdje wel aan hoor.
:)
 
FILMEN!!!

Kan je rijk mee worden ;) En als je geen camera hebt is er vast wel iemand die er even bij wilt zijn..


En de KS is inderdaad sneller..
 
avat3hc.gif
 
Laatst bewerkt:
Nee nee uit een ace blok })

Je snapt wel wat ik bedoel.
Het cijfer dat je oplepelde komt uit een motorblad en heb je zelf niet gereden waarschijnlijk.
Zowel...heb je absoluut mijn respect.

Maar ik denk dat er hier op het forum zeer weinig mensen lopen die zelfs maar onder de 3.5 kunnen komen.
 
Je snapt wel wat ik bedoel.
Het cijfer dat je oplepelde komt uit een motorblad en heb je zelf niet gereden waarschijnlijk.
Zowel...heb je absoluut mijn respect.

Maar ik denk dat er hier op het forum zeer weinig mensen lopen die zelfs maar onder de 3.5 kunnen komen.
Pcies, iedereen hier denkt het te kunnen halen, maar de meeste mogen erg blij zijn als ze onder de 3,5 seconden halen.

Ik red het natuurlijk wel onder de 3,5 sec :Y })
 
@TS: Ik zou eerst een paar keer goed oefenen met starten, anders kon je nog wel eens lelijk staan te kijken. Op papier moet je het makkelijk kunnen winnen, maar als je je start verprutst, kon je nog wel es het nakijken hebben. Zeker als hij traction control heeft. Eén of twee seconden heb je zo verspeeld en tegen zo'n auto kan dat al teveel zijn.

Dus... Even oefenen. Toerental tussen helft en driekwart van het maximale bereik, koppeling tegen het aangrijpingspunt. Koppeling vlot op laten komen en met het opkomen van de koppeling ook gelijk gas bij geven. Dit zodanig dat je de koppeling zo snel mogelijk volledig op kunt laten komen en je geen toerenval hebt en dus goed in de powerband blijft. En dan, zodra je de koppeling helemaal los hebt, het gas zodanig doseren dat het voorwiel net aan de grond blijft.
 
Laatst bewerkt:
Pcies, iedereen hier denkt het te kunnen halen, maar de meeste mogen erg blij zijn als ze onder de 3,5 seconden halen.

Ik red het natuurlijk wel onder de 3,5 sec :Y })

mijn (ex-)banditje ('97 1200s met laser uitlaat) heeft mij inderdaad veel acceleratieplezier geleverd. Ik heb er, in alle bescheidenheid, regelmatig "sterkere" motoren uitgetrokken. (hangt uiteraard ook af van reactiesnelheid)
 
0-100 tijden kon ik zo gauw even niet vinden, maar kijk bv. eens op:

KLIK

En kijk eens waar de eerste auto's staan en wat voor snelle bakken dat zijn. Jij gaat winnen! *O*

Ik vind de lijst nogal apart. Het overgrote deel zal best wel kloppen maar ik zie bijv. dat een Honda CB600F (hornet) een stuk hoger staat als een Kawa ZX6-R (beiden uit 2001). Ook een ZZR-600 uit '94 staat hoger als een zx6-r uit 2001!?Dit lijkt me toch niet helemaal te kloppen, of er moeten verschillende (meer en minder bekwame) coureurs gereden hebben.

Maar om even ontopic te gaan, je wedstrijdje moet je gemakkelijker kunnen winnen.
 
Snel optrekken daar ben ik niet zo'n held in.

Daarentegen kreeg ik bijzondere remvertragingen uit mijn (ex-) motor getoverd.
2 jaar geleden kreeg ik mijn motor in een fractie van een seconde van 160 naar nul (is me in het ziekenhuis verteld......................)
 
Veel oefenen = koppelingsplaten verkloten '(


Ik verkloot met koppelingsplaten liever om de soes op het achterwiel te krijgen :X :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan