color clubs

Status
Niet open voor verdere reacties.

olivier22

MF'er
18 jun 2010
160
0
boskoop
Wat ik me afvraag zitten hier nou veel motor rijders bij een color club?

Buiten de bekendste de Hells angels zijn er nog 8 anderen.

Dus de vraag is wie zit er bij zo'n club en bij welke ?
 
Ik zit bij de Alkmaarse Mobylette Club. Onze colors zijn een nederlands vlaggetje op een kaas met een zuiger er dwars overheen.
 
Ik had dit soort reacties al ingecalculeerd omdat het over het algemeen een not done is om iets over dit onderwerp te schrijven, Maar goed ik zie het wel
 
Tja...wat moet je ook met zo'n vraag....wat is het doel. Onderzoek voor je Bachelor? Uitgenodigd worden voor de koffie??
 
Mijn kinderen zitten bij een color club:
20120413061535303.jpg
 
Ik had dit soort reacties al ingecalculeerd omdat het over het algemeen een not done is om iets over dit onderwerp te schrijven, Maar goed ik zie het wel

Ik denk dat een hells angel of dergelijke niet van het type is dat een hele dag achter internet zit om hun avonturen te delen met andere internethelden, die zitten naar mijn dee meer met hun vriendjes in schimmige clubhuisjes op industrieterreinen te ouwehoeren onder het genot van een glas bier.
 
Schimmig? Moet je maar eens vragen of je er eens een keertje binnen mag komen voor een kijkje.
Menig 'kroeg' is schimmiger.
 
Schimmig? Moet je maar eens vragen of je er eens een keertje binnen mag komen voor een kijkje.
Menig 'kroeg' is schimmiger.

Hier op het eiland zijn twee van dergelijke clubhuizen waar ik wel eens kom/binnen ben geweest (overigens geen officiele color clubs zover ik weet) en die zijn in mijn beleving wat schimmig ja, of je aan die mening een negatieve lading wil geven is aan jou Maar inderdaad, ze hebben eenzelfde sfeer als veel kroegen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan