Combi gezocht !

Dix

Die hard MF'er
1 apr 2006
633
0
Nijmegen
Goedendag,

Ik ben opzoek naar een leren combi/overall ..
Lengte 1.91m en gewicht 105kg dus circa maat 60/62.

Qua kleur het liefst zwart/wit/grijs (eventueel rood.)
Prijs komen we wel uit ..

Heb je wat liggen let me know :) !

Ciao
 
Laatst bewerkt:
Ben je merkgebonden?
Ikzelf heb helaas geen geschikte gebruikte combi voor je, wat is je budget voor een gebruikte combi, ik bedoel hiermee namelijk het volgende:
Ik heb zelf pas geleden een nieuwe combi (toevallig precies in jouw gewenste kleurstelling van LOOKWELL) nieuw voor een aantrekkelijke prijs aangeschaft. Dus ook met garantie e.d., mocht je gebruikt niks kunnen vinden (prijs/kwaliteit) dan is dit misschien wel wat.

Pak:
Lookwell X-force
Eventueel nog te koop bij Motorplaza Groningen / ook wel Boonstra motoren maar dan in Groningen. Tel: 050-547 01 00, vraag naar Jannie.

(PS: ik heb geen enkele belangen verder, dit is gewoon puur een tip van motorrijders onderling)
 
Ben je merkgebonden?
Ikzelf heb helaas geen geschikte gebruikte combi voor je, wat is je budget voor een gebruikte combi, ik bedoel hiermee namelijk het volgende:
Ik heb zelf pas geleden een nieuwe combi (toevallig precies in jouw gewenste kleurstelling van LOOKWELL) nieuw voor een aantrekkelijke prijs aangeschaft. Dus ook met garantie e.d., mocht je gebruikt niks kunnen vinden (prijs/kwaliteit) dan is dit misschien wel wat.

Pak:
Lookwell X-force
Eventueel nog te koop bij Motorplaza Groningen / ook wel Boonstra motoren maar dan in Groningen. Tel: 050-547 01 00, vraag naar Jannie.

(PS: ik heb geen enkele belangen verder, dit is gewoon puur een tip van motorrijders onderling)

Bedankt voor je tip!
Qua merk maakt opzich niet zo uit, natuurlijk het liefst Dainese Alpinestars o.i.d. maar onder de 250euro gaat dat niet lukken..
Wat heb jij voor je pak betaald?

Groet
 
Hoi Dix,

Ik heb nog een combi te koop van het merk EVO.

Ik heb hem gekocht voor € 840,- Ik ben er nooit mee gevallen, dus geen beschadigingen. Een klein schoonmaak beurtje met groene zeep kan het pak wel gebruiken.

Het is een combi die je aan elkaar kunt ritsen. Dubbel gestikt (veiligheids stiksel.), Knox bescherming, rugprotectie, geschikt voor sliders. Ook heeft het leer een teflon laag. De Teflon maakt het leer deels waterafstotend. De rits en elastiek zijn niet waterdicht, maar door het teflon wordt het leer niet snel nat als je verast wordt door een regenbui.

De foto was van toen ik hem net gekocht had. Ik was toen 1,87cm en 110kg

Prijs € 300,-

Motorpak.jpg
 
Bedankt voor je tip!
Qua merk maakt opzich niet zo uit, natuurlijk het liefst Dainese Alpinestars o.i.d. maar onder de 250euro gaat dat niet lukken..
Wat heb jij voor je pak betaald?

Groet

Ik kreeg toendertijd (ca. 6-8 weken geleden) een aanbieding van 375,00 euro. Inclusief Kneesliders. Dit wil niet zeggen dat Jannie jou nu hetzelfde aanbod doet, daar ga ik niet over ook kan het zo zijn dat ze het pak niet meer hebben. Maar dat zul je begrijpen. Ik zou anders gewoon ff bellen als je denkt dat het wel interessant is voor je.
Maar even voor de helderheid, ik heb em toen daar niet gekocht hoor. Ik kon hetzelfde type pak ook nog ergens anders kopen en deze was dichterbij voor mij in de buurt. Deze zaak heeft dit pak nu niet meer in de grotere maat.

Succes verder
 
@ R-rat
Thnx voor je bericht, ik ben iets langer dan 1.90 en 300euro ligt buiten mijn budget maar toch bedankt!

@Fazerracer
Ook bedankt, ik heb hm even opgeschreven en mocht ik hier in nijmegen niets vinden is het zeker een optie *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan