Combinatie rem/gaspedaal om levens te redden ?

Joris: 1000km wenningsperdiode..
Da\'s best veel hoor. En hoe wennen? Een fractie langer denken eer je reageert of verkeerd reagere + een fractie langer denken?

Als jij een nieuwe motor koopt heb je ook een bepaalde gewenningsperiode nodig. Is hetzelfde als iemand die overstapt van een automaat naar een handgeschakelde bak of andersom.

Het gaat hier natuurlijk over resultaat op de langere termijn. Net als met de Euro: het is even wennen maar over een maand weten we niet beter.
 
Da\'s waar! Ik ben dan ook geen ervaren coureur. Maar ach, op mijn manier wel een hoop lol heh, daar gaat het om :) Een sequentiele bak die je zonder koppelen kunt schakelen zou errug lekker zijn....

maar leuk is het wel! ehhh, oh nee dat weet ik niet, nooit gedaan :+

})
 
Dit word gewoon helemaal niks
mensen kunnen nu al niet eens fatsoenlijk remmen laat staan met een gaspedaal er aan vast.
 
Je leest wel eens wat over die oude taarten die van schrik het gaspedaal intrappen. Mischien dat het voor hun wat is maar ik vind het wel prima zo.
 
Als jij een nieuwe motor koopt heb je ook een bepaalde gewenningsperiode nodig. Is hetzelfde als iemand die overstapt van een automaat naar een handgeschakelde bak of andersom.

Het gaat hier natuurlijk over resultaat op de langere termijn. Net als met de Euro: het is even wennen maar over een maand weten we niet beter.
automaat of handbak of op de motor stappen heb ik geen moeite mee hoor
 
Terug
Bovenaan Onderaan