Combipak Rev'It Replica te koop Jas maat 52 broek maat50long

Lorenzo91

Rookie
16 feb 2016
26
0
Makkum
Rev'it Replica jas en Rev'it GT-R broek. Combipak met jas maat 52 en broek maat 50 long
Ik heb dit combipak 1,5 jaar in gebruik echter is deze mij te groot geworden. Zelf ben ik 195 en 83 kg, lang en slank dus. Het pak is in de lengte goed maar hij zit me te ruim, daarom hoop ik iemand anders er blij mee te kunnen maken. Alle protectie zit erin, erop en eraan. de kneesliders zijn nog als nieuw net als de rest van het pak. altijd netjes schoongehouden en de broek apart weggehangen van de jas aan een aparte hanger. dus niet aan de jas geritst. de jas is voorzien van een lange combinatie rits en een korte welke beide aan de broek bevestigd kunnen worden voor extra veiligheid.

In de jas zit een uitneembare binnenvoering welke wind tegenhoud en zorgt dat je warm blijft. Voor zomers haal je de voering eruit en is het pak lekker geventileerd door de geperforeerde delen. Ook zit de optionele seesoft level 2 rugprotector in de jas. Deze zit er standaard niet in, heb ik er later bij gekocht en verkoop ik erbij. Verder zitten er op de schouders en ellebogen goede grote protectoren en aan de buitenzijde zitten sliders. De mouwen zijn iets ingenomen om ze wat strakker om de polsen te laten zitten zodat de mouw niet dubbel onder je handschoen gaat zitten.

In de broek zitten de standaard seesoft heupprotectoren, en op de knieen zitten d3o protectoren welke lekker zacht aanvoelen aan de knieen maar wel veel veiligheid bieden, ik heb de standaard knieprotectoren hierdoor vervangen omdat de standaard protectoren gewoon niet goed zaten en mij zere knieen opleverden. Rev'it heeft hier later in hun latere versies van deze broek zelf ook andere protectoren in gedaan.

Zelf heb ik voor het pak rond de 900 euro betaald zonder de protectoren en ik vraag er nu 450 voor. Het pak heeft geen beschadigingen of mankementen en ziet er nog als nieuw uit. Is altijd goed onderhouden en nooit mee gevallen of gerepareerd.
full

full

full
 
Mooie kleuren die jas!
Zal moooi staan op me rode motor.
Vindt alleen nog wel aardig aan de prijs.

Succes met de verkoop !
 
Ja ik vind het ook een mooi setje alleen is ie helaas te groot, nieuwprijs van alleen de jas is 480 euro, zoek maar op. Maar goed voor een goed bod sta ik altijd open het is een "marktplaatsprijs".
 
Oh oke',

Kan gebeuren, heb ik nu ook met mijn Machna pak hahaha..

Denk zelf aan max rond de 280 euro.
Voor iets meer erbij heb ik nieuwe pak met Garantie dus.
Zo simpel is het voor mij.
 
@jeffsupermoto, je zal vast voor 300 euro een nieuw pak kunnen kopen. Maar dan koop je geen pak van deze kwaliteit.
 
Voor 450 koop je nieuw dus alleen de jas zonder rugprotector zonder broek en zonder d3o knieprotectie. Als jij dat alles ergens nieuw kunt vinden mag je me dat gelijk vertellen dan ga ik er gelijk heen om dat te kopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan