Comeback Troy Bayliss op de 2012 duc in de sbk?

Dat hij deze week de nieuwe duc ging testen wist ik ook. Zou wel te gek zijn als we volgend jaar weer van troy kunnen genieten tijdens de wsbk races :p
 
Ben benieuwd wat Bayliss zou kunnen laten zien in het WSBK! Mocht hij inderdaad terugkomen hoop ik dat Valentino Rossi ook zo snel mogelijk naar het WSBK vertreft om die twee heren een jaar lang tegen elkaar te zien strijden! 8-)
 
Ben benieuwd wat Bayliss zou kunnen laten zien in het WSBK! Mocht hij inderdaad terugkomen hoop ik dat Valentino Rossi ook zo snel mogelijk naar het WSBK vertreft om die twee heren een jaar lang tegen elkaar te zien strijden! 8-)

Ja dat zou wat zijn }) Hoewel ik graag Rossi eerst nog het goed wil zie doen op de duc in de motoGP :X

Zou een modje de topictitel juist kunnen spellen? Ik snap niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen :X

*moet dus Troy Bayliss zijn

*Edit* Trouwens, wat dacht je van edwards en bayliss in de SBK ? }) Ik bedoel maar ;
 
Laatst bewerkt:
'Comeback troybalis op de 2012 duc in de sbk! (?)' > 'Comeback Troy Bayliss op de 2012 duc in de sbk?'
 
Dus.. Kan ook de rust niet vinden zeker. :?
Komt Ducati volgend jaar ook weer met een fabrieksteam aan de start dan?
 
Het staat er gewoon dus....
Zou echt geweldig zijn.

Op dezelfde site staat ook dit artikel overigens,achja Italianen :')

The new Ducati Sueprbike
Various rumors are to be heard from everywhere about the new 2012 Ducati Superbike or Superquadrata as the engina name will be, yet, nobody know something precisely, but here it is a spy picture of the new Ducati Superbike and we finally can have an idea about the looks of this new model.

READ MORE
 
Dit soort berichten zijn al zo vaak voorbij gekomen .... dan komt hij terug .... dan weer niet ... dan weer wel ... dan weer niet :/

Ja ,het zou mooi zijn als hij terug komt :Y ,hij is en blijft een zeer sympatieke ster coureur

En al kwam hij alleen maar terug om te laten zien aan een die niet nader te noemen italiaan die veel en veelste veel betaald heeft gekregen hoe je met een Duc moet rijden })
 
Bayliss komt echt niet terug hoor. Dat hij gaat testen met de Ducati betekent niet dat hij terug komt. Het is meer ontwikkelingswerk.
 
Ben benieuwd wat Bayliss zou kunnen laten zien in het WSBK! Mocht hij inderdaad terugkomen hoop ik dat Valentino Rossi ook zo snel mogelijk naar het WSBK vertreft om die twee heren een jaar lang tegen elkaar te zien strijden! 8-)

Dat hoop ik dan weer niet, superbikes is een gezellige club met mooie races, als Rossi naar de superbikes gaat komen al die zogenaamde 'fans' ook achter em aan en is binnen no-time de sfeer verpest...
 
quote van die boven genoemde ducati site

He left in 2008, after winning the last title, has left a champion, a winner, as an Ace. But as all the retired Aces, Troy also feels the nostalgia of the races. And now, at age 42, is ready to return. Basically he never stopped to ride, he did tests on the track for Ducati since retired, with record lap times, and soon will go up on the Superbike 2012 on which we will see him back in races in 2012.
 
Dat hoop ik dan weer niet, superbikes is een gezellige club met mooie races, als Rossi naar de superbikes gaat komen al die zogenaamde 'fans' ook achter em aan en is binnen no-time de sfeer verpest...

full
 
Zou geweldig zijn, maar dat gerucht gaat al zo lang als die gestopt is.
Eerst zien dan geloven. Amen. :9 :9
 
Mss moet hij eerst een keer laten zien hoe het moet aan Rossi,
Enkele jaren terug kwam hij ook als gast rijder een race meedoen op Ducati in de Moto GP en won ook nog maar ff :} :]
 
Mss moet hij eerst een keer laten zien hoe het moet aan Rossi,
Enkele jaren terug kwam hij ook als gast rijder een race meedoen op Ducati in de Moto GP en won ook nog maar ff :} :]
toen hij gp reed was hij anders niet zo van het winnen dus ik denk dat rossi hem op de superbike ook wel aan kan :Y neemt niet weg dat het een geweldige coureur is *O*
 
Dat hoop ik dan weer niet, superbikes is een gezellige club met mooie races, als Rossi naar de superbikes gaat komen al die zogenaamde 'fans' ook achter em aan en is binnen no-time de sfeer verpest...

PRECIES!!!!

Rossi is een prima rijder en het lijkt me geweldig om hem te zien mee strijden in de WSBK maar alsjeblieft al die vreselijke rossi-fans (doel daarmee natuurlijk op al die hopeloze fans die rossi zo graag eens willen zien!!)... :X :X
 
Ben alleen wel bang dat als Rossi komt dat ook de "nieuwe F1 regeltjes" die nu worden gebruikt in de MotoGP/Moto2/125 ook meekomen.

Is het wel veilig genoeg allemaal? Kan je zo maar inhalen? Mag dit allemaal zo maar? Nou ja voorbeelden genoeg zeg maar de afgelopen weken :Y :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan