Coming soon: Motorshopper! (Nu met sneak preview)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ff aan het testen momenteel:

full

Kan niemand zeggen dat we niet compatible proberen te zijn met zoveel mogelijk browsers :+

  • Chrome
  • Safari
  • Internet Explorer
  • Firefox
  • Opera
  • Avant Browser (maar da's gewoon de Internet Explorer engine)
IE6 zal in het geheel niet gesupport worden, nieuwere versies wel.
 
Ff aan het testen momenteel:

[afbeelding]
Kan niemand zeggen dat we niet compatible proberen te zijn met zoveel mogelijk browsers :+

  • Chrome
  • Safari
  • Internet Explorer
  • Firefox
  • Opera
  • Avant Browser (maar da's gewoon de Internet Explorer engine)
IE6 zal in het geheel niet gesupport worden, nieuwere versies wel.
en via de telefoon...?
 
Hier één screenshotje:

full


Dit is de popup/overlay die je kunt gebruiken om een motormerk te selecteren. Soortgelijke "popups" zijn er ook voor andere gegevens en merken van andere soorten producten (kleding, b.v.).

De getoonde merken zijn trouwens nog onder voorbehoud :)
 
Meer Meer Meer!!!! *D

Ik gebruik Android met haar eigen browser, wellicht kan ik daar ook het 1 en ander op testen.

U vraagt, wij draaien!

:W
 
Ik heb e.e.a. heel kort bekeken op mijn HTC HD2 waar Opera op draait. Moet er nog uitvoeriger naar kijken, eerste indruk was dat het aardig goed leek te werken.
is misschien ook handig om een applicatie te ontwerpen zoals bv hyves voor op de htc
ikzelf heb een Htc hero kan hier ook eens op kijken

maar is het de bedoeling dat je ook echt zelf wat verkoopt als je wil testen of dat je gewoon de site test op fouten anders meld ik me ook aan

trouwens even over het betalen voor de adv. is op zich niks mis mee maar ik merk bij Mp dat de bedrijven er een soort abbo hebben afgesloten dat zodra dat ze lager als een pagina zakken ze auto. weer bovenaan worden gezet en dat is weer een nadeel voor de particulier
je merkt echt op mp dat als je op een ongunstig tijdstip je motor erop zet je binnen no-time op pag 6 staat en de meeste mensen gaan geen 7 pag. met adv. doorspitten
 
is misschien ook handig om een applicatie te ontwerpen zoals bv hyves voor op de htc
ikzelf heb een Htc hero kan hier ook eens op kijken

maar is het de bedoeling dat je ook echt zelf wat verkoopt als je wil testen of dat je gewoon de site test op fouten anders meld ik me ook aan

trouwens even over het betalen voor de adv. is op zich niks mis mee maar ik merk bij Mp dat de bedrijven er een soort abbo hebben afgesloten dat zodra dat ze lager als een pagina zakken ze auto. weer bovenaan worden gezet en dat is weer een nadeel voor de particulier
je merkt echt op mp dat als je op een ongunstig tijdstip je motor erop zet je binnen no-time op pag 6 staat en de meeste mensen gaan geen 7 pag. met adv. doorspitten
Klopt!
Maar ik ervaar zelf als ik wat zoek, dor middel van selectie al die 200 pagina's niet hoef te doorzoeken. als je maar selectief genoeg bent. kom je vanzelf op hetgeen uit waar je naar zoekt. En als je echt iets wilt, zoek je er lang genoeg naar.
 
Klopt!
Maar ik ervaar zelf als ik wat zoek, dor middel van selectie al die 200 pagina's niet hoef te doorzoeken. als je maar selectief genoeg bent. kom je vanzelf op hetgeen uit waar je naar zoekt. En als je echt iets wilt, zoek je er lang genoeg naar.
dat klopt wel wat je zegt maar de meeste mensen zoeken toch oppervlakkiger
 
Als er veel advertenties geplaatst worden op Motorshopper kan het idd zo zijn dat je advertentie snel naar beneden zakt. We gaan t.z.t. de mogelijkheid bieden je advertentie onder de aandacht te brengen en sowieso hebben we een zoekfunctie én een uitgebreid "filter-systeem" waarbij mensen precies kunnen opgeven waar ze naar op zoek zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan