Commentaar MotoGP

king_xxl

Die hard MF'er
1 dec 2002
443
0
xxxxxx
Hallo beste mensen, ik heb het idee dat ik niet de enige motogp fan ben die zich al een paar jaar helemaal gek erger aan het vreselijke nederlandse commentaar.
Die lui willen volgens mij iedere minuut volpraten, niet normaal.
Ze moeten het volume van commentaar lager zetten en volume van machines en rest van de geluiden daar hoger.
Alleen commentaar geven als het nodig is.
Hun kop houden als er onboard beeld is of er interviews worder gegeven, ook al is het in het engels, zo dom zijn we niet hoor.....
En dan al dat gewouwel om de Nederlanders, ja leuk die Vd Goorbergh maar die rijd nu SS dus houd je kop dit is MGP.
Ik weet dat er nu ook op de BBC motogp word uitgezonden maar dat is in zon stom klein framepje....

Wat gaan we hier aan doen???

Als we met z'n allen mailen zou dat wat uitmaken?
En wat mailen we dan? En waarnaartoe?
Graag jullie reacties.
 
Ik ben het inderdaad met je eens dat ze het volume van de motoren harder mogen zetten of het geluid van het commentaar minder.
Ik vind zelf het commentaar wat ze geven helemaal niet storend. Had eerder een tv en daar kon ik hem niet meer van engels afkrijgen, dat vond ik pas irritant. van dat opgefokte engelse commentaar. Geef mij maar lekker de nederlandse.
 
Ben het met je eens dat het commentaar af en toe iri was en de regie vond ik ook bout :r

Maar wat er aan te doen? Geen idee :?
 
Heb helaas alleen maar BBC...en tja het is een klein framepje maar ik heb dan ook een dikke 32 inch hehehehehe!!!

Ik vind het engelse comentaar prima...zou wat meer achtergrond en info in mogen zitten maar ze zijn ZEKER lekker enthousiast!!!

Dus aan mij heb je helaas niet zo veel...sorry
 
Hallo beste mensen, ik heb het idee dat ik niet de enige motogp fan ben die zich al een paar jaar helemaal gek erger aan het vreselijke nederlandse commentaar.
Die lui willen volgens mij iedere minuut volpraten, niet normaal.
Ze moeten het volume van commentaar lager zetten en volume van machines en rest van de geluiden daar hoger.
Alleen commentaar geven als het nodig is.
Hun kop houden als er onboard beeld is of er interviews worder gegeven, ook al is het in het engels, zo dom zijn we niet hoor.....
En dan al dat gewouwel om de Nederlanders, ja leuk die Vd Goorbergh maar die rijd nu SS dus houd je kop dit is MGP.
Ik weet dat er nu ook op de BBC motogp word uitgezonden maar dat is in zon stom klein framepje....

Wat gaan we hier aan doen???

Als we met z'n allen mailen zou dat wat uitmaken?
En wat mailen we dan? En waarnaartoe?
Graag jullie reacties.

Ik deel je mening, en ik stoor me hier ook al jaren aan! Ik vind dat mailen wel een goed idee, misschien kunnen we er iets mee bereiken.
 
Ja Huilebalk !!!!!!!!! zet dan gewoon het geluid uit Eurosport commentaar
Rules, tenminste als je naar de engelse versie luistert, op mijn Philips
TV kun je kiezen tussen engels
goed zo jongen... moet je kabelboer het wel 2-talig doorgeven he?


ik heb dit keer gekozen voor de bbc, ook geen hinderlijke reclames...
gelukkig niet in een klein framepje dankzij mijn digi-tv decoder... ;)
 
Nu heb ik alleen het commentaar bij de 125 en 250 gehoor plus de voorbeschouwingen maar het viel me op dat "ze" met behoorlijk suck6 NIET door de ge-interviewden heen hebben geluld met uitzondering van enkele niet-Engelstaligen.Lijkt me een superverbetering al was de motoGP verslaggeving bij de BBC mede door de geweldige Suzie Perrie en Steve Parrish duizend keer beter.
 
Hallo beste mensen, ik heb het idee dat ik niet de enige motogp fan ben die zich al een paar jaar helemaal gek erger aan het vreselijke nederlandse commentaar.
Die lui willen volgens mij iedere minuut volpraten, niet normaal.
Ze moeten het volume van commentaar lager zetten en volume van machines en rest van de geluiden daar hoger.
Alleen commentaar geven als het nodig is.
Hun kop houden als er onboard beeld is of er interviews worder gegeven, ook al is het in het engels, zo dom zijn we niet hoor.....
En dan al dat gewouwel om de Nederlanders, ja leuk die Vd Goorbergh maar die rijd nu SS dus houd je kop dit is MGP.
Ik weet dat er nu ook op de BBC motogp word uitgezonden maar dat is in zon stom klein framepje....

Wat gaan we hier aan doen???

Als we met z'n allen mailen zou dat wat uitmaken?
En wat mailen we dan? En waarnaartoe?
Graag jullie reacties.

koop lekker oordoppen, of zet het geluid uit en zet een motorcd op!
 
Toen ze vlak na de start begonnen te roepen dat Rossi en Biaggi wat langzamer moesten gaan rijden zette ik wel wat vraagtekens bij het commentaar. Wat kan mij het nou schelen dat hun banden dan sneller slijten... ik wil 45 minuten lang actie zien. Jammer dat Hepie en Hepie alleen de laatste 2 minuten interessant vinden.

Kan iemand me trouwens vertellen waarom de BBC in zo'n raar formaat uitzend? Is nl. geen breedbeeld, maar gewoon 4:3. Alleen zit er rondom een zwarte rand. Op 16 :9 hou je dan nog steeds twee zwarte balken aan de zijkant.
 
ik vind het allemaal wel meevallen, ze vertellen tenminste wat info en ja er zijn mensen die geen engels kunnen (ben ik overigens NIET een van *D )

wat wil je dan?, een Olav Mol figuur
 
Ik heb al jaren een sateliet in mn tuin staan met ENGELS eurosport (en een beetje duits....) Vind het commentaar super!!!! vooral van Randy Mamola bij de MotoGP! :}
 
Ja Huilebalk !!!!!!!!! zet dan gewoon het geluid uit Eurosport commentaar
Rules, tenminste als je naar de engelse versie luistert, op mijn Philips
TV kun je kiezen tussen engels en nederlands, en die engelsen zijn een
klein beetje O-) enthousiaster, maar die nederlanders vind ik ook niet slecht
Dus jij krijgt deze week het jankerd van de week certificaat :}
tnx maat
 
Toen ze vlak na de start begonnen te roepen dat Rossi en Biaggi wat langzamer moesten gaan rijden zette ik wel wat vraagtekens bij het commentaar. Wat kan mij het nou schelen dat hun banden dan sneller slijten... ik wil 45 minuten lang actie zien. Jammer dat Hepie en Hepie alleen de laatste 2 minuten interessant vinden.

Kan iemand me trouwens vertellen waarom de BBC in zo'n raar formaat uitzend? Is nl. geen breedbeeld, maar gewoon 4:3. Alleen zit er rondom een zwarte rand. Op 16 :9 hou je dan nog steeds twee zwarte balken aan de zijkant.

De BBC zend altijd(?) in breedbeeld uit. Op deze manier hebben breedbeeld kijkers een normaal beeld. Jammer voor de 4:3 kijkers :P
 
ik vind het allemaal wel meevallen, ze vertellen tenminste wat info en ja er zijn mensen die geen engels kunnen (ben ik overigens NIET een van *D )

wat wil je dan?, een Olav Mol figuur

nej Olav zou nog erger zijn :)

De BBC zend altijd(?) in breedbeeld uit. Op deze manier hebben breedbeeld kijkers een normaal beeld. Jammer voor de 4:3 kijkers :P

nou alleen bij Motogp heb k zon frame met zwart dr omheen verder niet.....
 
Misschien valt er op je tv wat in te stellen.
Heb vandaag een aantal keer geswitched tussen Eurosport en BBC, en heb gewoon normaal beeld bij BBC (heb geen breedbeeld tv)
Daarna nog even Superbike gekeken. Was ook mooi. Chili in race 2? Oh oh oh. :}
 
Ik heb al jaren een sateliet in mn tuin staan met ENGELS eurosport (en een beetje duits....) Vind het commentaar super!!!! vooral van Randy Mamola bij de MotoGP! :}

:^
Engels commentaar rules! Die weten tenminste waar ze het over hebben en ze kunnen ook nog de rijders uit elkaar houden (ook als die in dezelfde kleuren rijden). Ook :} : Randy met de microfoon bij de pitmuur als ze met 300+ langs komen :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan